Zombiii bböböbğğğğrrr

Selam ben zombi :)
Böyle de sevimliyim lan.
Hehe.
Neyse diyeceğim o ki pazar günü 31.Tüyap Kitap Fuarı'nda Arunas Yayıncılık standında zombi oldum.


Başıma gelenleri özet halinde şuracığa yazmak istiyorum. Öncelikle insanlar nolmuş lan buna bakışı atıyorlar, üzerine yürüdüğünüzde gerçek mi  sorularıyla sizi boğuyorlar ve en sonunda k-k-kormadım kiii diyerek uzaklaşıyorlar :D

Resmen bol smileyli yazı yazıyorum he. Her zaman olmaz bu yazın köşeye :D

Yaşadığım çoooook güzel ve dopdolu günlerden biriydi gerçekten buradan bu fırsatı bana tanıyan Ceyda ve Matildox Fx'e sonsuz tişikkürler :) 


Neyse efenim devam edeyim. Mesela orta yaşlı entel chp kadın kolları mensubu kadıncağızlar gelip de kadına şiddet temalı bir kitabın tanıtımı mı caaağnım diyorlardı, bıkmadan usanmadan. Bir kaç yaşlı teyze gelip evladım kendini çirkinleştirmişsin neden böyle yapmışsın ki tepkisi verip geçiverdi yanımdan.
Bazı amcalar evladım bu ne olur dedikten sonra zombi nedir diyerek sohbeti uzatıp en sonunda Allah şifa versin/Geçmiş olsun diyerek uzaklaştılar.

Eeeeen sevdiğim tipler 3-4 yaşlarındaki çocuklarını yanıma getirip bak ablayı boyamışlar gerçek değil görüyor musun, filmlerde de böyle yapıyorlar korkmana gerek yok diyen bilinçli ailelerdi.

Eeeeen komik tip ise çoluk çocuk vaaar neden böyle yapıyorsunuz akıl yok mu sizde diyen yobaz kadındı. Olm kafam mı iyi ne diyon diyesim geldi ama sustum. 

Sevgilim kimya hocasıyla karşılaşmış(kimyaydı galiba emin değlim). Neyse sonra baktım uzun uzun bi kadınla sohbet ediyor. Nööörüyon demeye gittim. Kadınla tanıştırdı beni. Sevgilim falan diyince kadın bi afalladı çokomikti :D

Sonra Lise1 e giden kızlar vardı çok sevdiler galibamsı beni baya konuştuk ettik sevgilin var mı didiler. Var didim. Ne okuyo falan didiler dedim müyendiz olacak. Aaa negzel falan derlerken o da buralarda zombi zaten dedim. Bu cümleyi hangi ara kurdum bilmiyom. Neyse sonra ona sardılar da ben rahat ettim. 

Bol bol fotoğraf çektirdiler... Bi tane çocukla çokoş rp olayımız vardı. meyil bekliyorum hala. Gelse de paylaşsam

*ŞURAYA FOTO GELECEK*

Makyaj yapılırken deerrriiin nefes alarak içime çektiğim amonyak ve makyaj çıkartılırken ağda etkisi yaratması dışında herşey mükemmeldi ^^, Makyaj sorunsalı da zaten ilk kez başıma gelen bir şey olduğundan hani. Belki daha önce denemiş olsam canım acımazdı ihi :3

Ve ve ve finali güzel bitirmek istiyorum hayatımda ilk kez kitap imzaladım he. Sanki benim kitabım :D 9-10 yaşlarında bi velet gelip abla abla imzalar mısın dedi. Çok ısrar ettiler kıramadım. Ufak bir not yazdım ve TUTKU yazdım eheheh :3 Meğersem standdakiler çocukları trolliyip yazarımız bu zombi ablanız demişler. Bücürükler de inanmış kıyamams n.n











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder