Yoko vs Shura.


Şimdi facebookta Sensee'nin hareminde görünce buraya yazayım kenarda bulunsun dedim. 
Cosplay projeleri olarak Tengen Toppa Gurren Lagann'dan  Yoko olmak var. Ama gelin görünki ben de onu yapacak ne fizik ne cesaret var. Hadi dedik o ayva göbek gitti. Zayıfladım falan ama yapabilir miyim emin değilim. Henüz o cesaret seviyesine ulaşamadım. Bir de fail olmak var. Yani şunun gibi olamayacağımız garanti (bkz ilk foto).



Böyle olursak da fena bence. Tamam cosplayerın birebir kopyası olmama konusunda rahat insanım. Azıcık benzemese de olur. Ama kilo ciddi problem tüm en boy oranını herşeyi bozuyor abi. Selülitler löp löp gözükürken ne kadar kısa şort giyebilirsin ki... Aşağıdaki gibi olacaksan hiç yapma daha iyi.


Bir de Shura var Ao No Exorcist'ten ki çok sevdiğim bir seridir kendileri. Sanırım bunu Yoko'yu yapmasam da yapacağım. O deri ceket biraz ustrup katmış gibi. Umarım denediğimde ilk fotodaki gibi FAIL olmaz. 



Bunlar da pek bi' iyi canım. Ben daha fotoğrafımı çekecek adam bulamamışım gerçi. Olsa olsa göbekli Shura yaparım ben. Neyse ya canım sıkıldı bak gidiyom.





2 yorum:

  1. Allaam o Yoko cosplayerı ne kaa şirin bi kız lan :')
    İlk fail örnektense ikincisi daha itici geldi bi de bana. hadi diğerinin biraz hamurunda var gibi bu iş ama o 2. çok ayaküstü ço itici.

    Shura da o karaktere zayıf kalmış bence ama adamlar yapmış sonuçta!

    YanıtlaSil
  2. O ikinci fail şey bence stüdyo yerine evde perde gölgeli çekim yapmış hep oradan kaybediyo. Yoksam mis gibin kız :D

    YanıtlaSil