Dikkat ! Zombi.



Herkese selam,
Öncelikle çok hoş bir süprizle karşılaştım bu hafta onu paylaşmak istiyorum. Hemen ardından da nail art tutorialı olacak :)
Evet süpriz dediğim vizegibisey'den gelen kocaman bir sevgi kargosuydu. Olm ağlatmaya utanmıyon mu lan beni :')


Kargo zarfının içerisinde mor mor bir paket ve onun içerisinde gökkuşağı gibi, kendi gibi rengarenk şeyler çıktı ^^, Nasıl da mutlu oldum bilemezsin. Bir de elleriyle yaptığı aynanda taşıyabileceğimiz bir bileklik. Tabi ben salaklığımdan duşta unuttum çekemedim fotoğrafını. Valla içeri gitmeye üşeniyorum. :') ehe :3

Neyse efenim şimdi gelelim tutorialımıza. Sebebi ziyaretimiz yarın Tüyap Kitap Fuarı'nda Arunas Yayıncılık'ın standında zombi olacağım :) Yürüyen Ölüler romanının tanıtımı için milleti korkutacağım -ay çok heyecanlı- işte bu nedenle google amcaya danışıp sevimli zombi bulacaktım tırnaklarıma sürmelik. Daha önce görmüş olduğum nail art'ı arıyordum.


Ama ne mi oldu?  Ben bunu ararken daha gerçekçi şeyler gördüm ve yapmaya karar verdim. Tırnağımda dün sürdüğüm mint rengi oje olduğundan ilk resimdekini yapmak daha kolay olur dedim. Yine de diğer resimlerdekiler ile harmanladım. 






Gelelim nasıl yaptığıma. Efenim aşağıdaki fotoğrafları takip ederek anlayabilirsiniz. Tek ithiyacınız olan ojeleri birbirine karıştırabileceğiniz bir zemin ve eski bir diş fırçası.


Burada görebileceğiniz gibi, simli kirli bir sarı ojeyi (Gabrini summer edition M102) düz gri (eminönünden aldığımdan saçma bir marka Natty 392) ile karıştırıp diş fırçası ile tırnak dibinden ucuna doğru rastgele sürdüm. Zemin renginin tamamının kapanmamasına özen gösterin.


İkinci işlem olarak bi ara çok popüler olan çamur rengi (Flormar 413) kullanarak bir önceki karışımla hafif yedirerek tırnaklarıma aynı yöntemle uyguladım.



Daha sonra biraz kanlanmış morarmış görüntüsü elde etmek için markasını okuyamadığım, mürdüm renkli ojeyi kendi fırçasıyla önce kağıda yedirip kalan boyayı tırnağıma özellikle diplere gelecek şekilde uyguladım.


Yukarıdaki fotoğrafta da net olarak görüleceği gibi son olarak tırnak uçlarına kan kırmızısı (She 506)

yoğun olacak şekilde, bayrak kırmızısı (Golden Rose 215) karıştırarak sürdüm. Sonuç gördüğünüz gibi. Bence gayet lezzetli bir zombi tırnağı oldu ^^,


Pek yakında da bununla geleceğim. Hadi görüşmek üzere kurabitolar :****


1 yorum:

  1. "Kız seni yerler yerler seni ham yapar bu zillilerrrr" :D

    YanıtlaSil