İtiraflar silsilesi.

Uzun bir aradan sonra merhaba,
Sınavlarım bugün bitti ve yaklaşık 1 haftadır düşündüğüm itiraf projeme başlama kararı aldım.
Eskiden bildiğimiz itiraf.com stili itiraflar olmayacak bunlar. Sadece hayatımdaki kişiler hakkında isimsiz/ipuçsuz yorumlarda bulunacağım. Ve sonunda göreceksiniz ki karakter tahlillerim pek iyi değildir. Kim hakkında ne söylediysem yanıldım çünkü :) Neyse başlıyorum o zaman. Hazır mıyız... Elleri göreliiim hoppa kjahsld

1- Epeydir seni takip ediyorum sevgili 1 numara, 3 yıl olmuş olabilir. Hayır o kadar sevimli ve komiksin ki sırf o yüzden takip ediyorum yani ^^, Facebook'ta paylaştıklarına falan girip eğlenip çıkıyorum arada... Bi ara konuşmaya da çekiniyordum ama şu an nötrüz en azından.

2- Grup grup arkadaşlar var lan. Yeminle kıskanıyorum. Böyle beni de aralarına alıp sevsinler sarılmalı sarılmalı fotolarım olsun istiyorum. Nerdeee...

3- Çok soğuk bi karaktere sahipsin. Üzgünüm ama aynı ortamda bulunduğumuzda buz küpü yutmuş gibi oluyorum içimdeki bütün sevimlilik organizmaları yok oluyor( bi dakka ya organizma mı dedim ben neyse).

4- Başlarda çok sıcakkanlı geldin ama bence çok çıkarcısın üzgünüm.

5- Seni çok seviyorum sanırım. Bazen korkutucu gelebiliyorsun, çekiniyorum falan ama iyiki tanımışım seni. 40 yıl arasam bu kadar iyi birini bulamayabilirdim.

6- İlk merabamız gayet iyiydi. Dedim bu kişi iyi biri galiba, ama 2. konuşmamız pek iyi olmadı. Kötü olan kısım hakkımda hiç birşey bilemeden yorum yapmış olman. Kırıcıydı yani. Neyse şu an iyiyiz. Beklediğim gibi biri değilmişsin sanırım o an kötü bir andı sadece ^^,

7- Seni tanıdığım ilk aylar çok sıkıcı ve iticiydin. Sonra alışınca dedim pek bir şeker bu kişi sevilir.

8- Sen de bir garipsin yahu. İşin düşünce kanka naber, işin düşmeyince unut. Ayıp oluyor.

9- Çok sevdiğim insanlardan biriydin, ama artık yorumların çok korkunç gelmeye başladı. Sanki sırf bana muhalefet olsun diye yazıyormuşsun gibi.

10- Beni reddeden ilk kişisin. Seni bu listeye yazmazsam ayıp olurdu.

11- İlk başlarda seni facebooktan takip ettiğim kadarıyla burnu havada sıkıcı biri olarak nitelendiriyordum. Tanıdım, sevdim :)

12- Belki de seni sadece "düz" cevaplar verebildiğinden seviyorum. Netsin abi. İyi böyle ^^,

13- Uğursuz :p

14- İyi biri olduğunu düşünüyorum. Nerede görsen selam veriyorsun konuşuyorsun, iyi çocuksun besbelli ^^,

15- Abi bazen çok ukala ve iticisin bunu kabul et. Neyse ya biz seni böyle sevdik :D

16- Ciddi anlamda seni bi ara çok kıskandım. Belki de istediğim herşeyi farklı zamanlarda benden çaldığın için...

17- Seni de severdim ama gıcık olduğum kişilerle daha samimi olduğun gün bittin benim için :(

18- Beni ilk gördüğünde çok şirin bi iltifat etmiştin. Sonra konuşamadık bir daha. Senin hakkında hiç bişey bilmiyom ama o iltifat çok içime işlemiş he.

Yazacaklarım bu kadar galiba. Eksik kalan olduysa ya da sonra hatırlarsam, part2 yaparım bir tane :D
Görüşürüz kurabitolarım :*

5 yorum:

  1. Şurada olduğunu bilmemek de güzel duygu.

    YanıtlaSil
  2. Ya da burada olmadığını bilmek.

    YanıtlaSil
  3. çok ilginç olmuş bu itiraflar, kimse bir halt anlayamayacak bence çoğundan tatlım :D

    YanıtlaSil
  4. Ehe biliyorum kimsenin anlamayacağını :3 İşin güzelliği burada ^^; veeee içimdeki herşeyi döktüğüm için artık rahatım ^^

    YanıtlaSil