Düşündüm Olacak.

Eveet. Daha önceden yapıyorum yapacağım dedim dedim olmadı. Bu kez daha net kararlarla geldim. Bi kerem şu an param var olm !!!

Bu ne demek oluyor, gidip malzeme alabileceğim. Yarın giderim sanırsam ki ^^, Bu gün şöyle bir eskizler çizilsin dedim, eksik malzemeler belirlensin yarın tedarik edip bu hafta içinde işlemlere başlayacağım. Çünkü bakınız oraya buraya iş başvurusunda bulunmakla olmuyormuş bunu anladım.

Bershka bile 3lü eleme yapıyor. Sanırsın NASAya çalışan alıyor. Hem mülakatta o kadar Japonya , Japon , Japonca dedim ki adamlar beni gördüğü japona saldırır diye almazlar işe :D

Neyse demem o ki Butik Jounetsu pek yakında açılacak. Takipte kalın ^^,

2 yorum:

  1. tutku gel 2 çağrı al siktir et bershka yı bende geçtim o yollardan:D

    YanıtlaSil
  2. Ağlicam parasızlıktan lan. Çok kötü durumdayım :D Çağrı nerede satılıyor bu arada yenir mi içilir mi nedir o u.u

    YanıtlaSil