Nurse Akali Laneti

Bak şinci.
Ben bunun cosplayini yapıyorum ve yetişmesi için 4 günü kaldı. Amaaaaa staj dosyamın onaylatılmasına da 2 gün var. Napayım falan derken tabiki yetişmesi gereken GERÇEK İŞ boşlanır. Ben de öyle yaptım. Oturdum beyaz bir gömlek üzerinde daraltma falan gibi işlemler yaptım ama fazla daraltmışım. Kocaman popom olduğundan elbisemsi olarak sığamadım içine. Neyse dedim etek gelecek. Eteğide diktim heh oldu galiba derken bi baktım BOK gibi olmuş afedersiniz -_-
Etek yamuklu olmuş bi kerem. Hadi onu geçtim popom iyice kocaman çıkmış :( Ağladım gece gece. Gömleği de öyle alakasız bi yerden kesmişim ki göbeğimin üzerinde kalıyor etek başlangıcı :(
Nasıl düzelteceğim hiç bilmiyorum sanırım gömleği söküp yeni bi kumaşla dikeceğim. Başıma durduk yere iş açtım.
AĞLIYORUM !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder