Geçen Arkadaşlarla Karaokedeyiz

Selam efendim başlıktan da anlaşılacağı üzre karaoke yapmaya gittik. Ben ki iğrenç sesimle gittim I KISSED A GIRL'ü söyledim... Sese dayanamayıp kendini camdan atanlar mı dersiniz. Mekanın GOP Şanzelize esintisine birden alışanlar mı dersiniz bilemedim. Tabi bunlar saat 12ye doğru oluyor. Tuhaf gündü. Baştan alıp adam gibi anlatmak daha doğru tabii ki.

Carls Jr takıntımızı yenemedik. 4-5 gibi buluşup Steakhouse'larına, Jalepenoburger'larına ve sınırsız içeceklerine yumulduk. Yeni bir formül keşfettim. Bunu buradan duyurmak pek tabi doğru değil. Üstelik içeceğimin adını TUTKU koyacaktım ben yahu.Hoş eti bundan pek hoşnut olmayacaktı. Hayaller havuzundan çıkıp gerçeğe dönersek. Bir Ikea olsun, bir Carls Jr olsun sınırsız içeceği olan bir mekanda denenesi bir lezzetin formülü aşağıdaki gibidir arkadaşlar.

Bardağımızın yarısına kadar IceTea Limon koyuyoruz. Bardağımızın çeyreğine Sprite; her iki içecek de limonlu olduğundan çok hoş bir tat bırakıyor damakta. Evet gurme oldum.Tutku Milor olarak anabilirsiniz artık beni. Neyse geriye kalan son çeyrekte ise Fanta koyarak tamamlıyoruz içeceğimizi. "Çok Lözüz" bir tat elde etmiş oluyoruz.

Carls Jr anısından devam etmek gerekirse amacın İlhan ve Çağlar D.'ye veda partisi olduğu tıkınmacada İlhan Finlandiya'ya gitmeden yine yeni yeniden beni öldürmeye kalktı. Esprileri ardı ardına patlatırken benim boğazıma kaçan ROKFOR (evet zenginlikten ölüyoruz rokforlu burger yiyoruz) beni öldürüyordu. Ne alaka İlhan'la diyenler için az biraz kurtulur gibi olup nefes almaya başladığımda İlhan'a dönüp : OLM İNSAN SIRTIMA VURUR OLUYORDUM LANNNN!!! dedim. Demez olaydım. İlhan 3 espri daha yapmaya çalışırken bende özel formüllü içeceğimi yudumluyordum işte tam o sırada aniden sırtıma bir yumruk iniverdi. O özel içeceğim burnumdan çıktı. Ama suyu burnumdan çıkartmayı denediğimde daha iğrenç tat bırakırken bunda o berbatlıktan eser yoktu(evet araya reklam sıkıştırdım). Abi sonra gelmiş pis pis sırıtarak EHE EHE BU İKİNCİ ÖLDÜRME TESEBBÜSÜM GİTMEDEN HALLEDEYİM DEDİM EHE demez mi?

Yemeğin ardından ufak bir bankamatik ziyareti gerçekleştirdik. Bu sırada ise gözümüz NOTEBOOK mağazasından başka bişiy görmeyen ben ve Nilay koşarak içeri girdik. Ben sevimli tavşancıklı bir kalem aldım Nilay da ablasına ninjalı kalem. Ama kalemin ninjalı olmasını sağlayan kapağı meşaketli bir yolculuk sırasında kayboldu.

O bahsettiğim meşakatli yolculuğu teklif ederek UFAK bir eziyet yapmış olabilirim. Ama 20 dakikalık yolu 1 saatte yürüyen ben değildim. Neyse efenim vardık Beşiktaş'a girdik KUKA'ya oyunlar oynadık deli gibi. Bilen bilir envai çeşit oyun var. Yalnız oyun oynamaya giderseniz bizim gibi 20 kişi olsanız bile 5 kişi bişey almazsa kaç kişinin sipariş vermediğini bulup 8 TL oyun parası alıyorlar dikkat.


Neyse efenim bundan sonrası malumunuz Şanzelize biçimli bir yerde KARAOKE.
Elimde bir kaç video ve fotoğraf var onları paylaşmak isterim. Diğer fotoğraflar sualtı makinesinde bastırılmayı bekliyor. PEK YAKINDA...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder