5 dakika önce

Saat 9 gibi falan eve geldim. Biraz dolandım laptobu açtım. Facebook falan derken zaten yapcak bişey kalmadı. Fringe'i bitirememiştim sürekli yeni bahanelerle, bitireyim dedim. Açtım hem ona bakıyorum hem SimCity Social oynuyorum falan. Saat oldu 23:50 dedim Lol oynayayım Riven falan gelmiş denemek lazım. Tabi o sırada zihnimde canlanan Fil Riven cosplayi ile jshahdao ıaudıoaud'i bilmiyom adını çünkü. 


Neyse efenim. Lol oynamak için masaüstü pcye geçtim haliyle, sandalyeye kıçımı koymamla korku filmlerinde olduğu gibi sadece bir tıkırtı ve rüzgar ittiriyormuşçasına kapı açıldı. Hö Hı HI? desem de ses çıkmadı hayır korkumuyor da değilim. 5 dakika ya geçti ya geçmedi. Belki daha kısa, ben korkudan uzatıyor olabilirim vakti. Bi baktım troll anne. Kak ordan dedi ben bakcam. Ama ama ama? ben şimdi oturdum ya... 

Anlatamadım. Tahminimce sandalyeye radar taktırmış. Oraya oturan olduğu an koşar adım geliyor ve kaldırıyor. Hayır pc de yaptığı şey de fırsat sitelerine bakıp Facebook'la konuşmaktan başka bişey değil... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder