Benim annem troll annem...

Dün sabah uyandım saat 1 falan. Genelde annem gelip saat 10 gibi kalk artık saat 12 oldu diyerek uyandırır, bu kez pek öyle olmadı ama. Doya doya uyudum 1'e kadar. Miss...

Kalktım işte salonda bir tur attım kahvaltılıklar toplanmış falan. Mutfağa girdim tost ekmeği falan da yok ne yesem ki diyorum içimden. Heh dedim, noodle yapayım da yiyeyim... Annem de ahahha kalmadı ki dedi. Oha dedim hangi ara bitirdiniz. Sonra tezgahtan kapıya doğru bir döndü, elinde noodle kasesi. Şaka gibi hiç de demiyor al ye falan. Kendisi için yapmış meğersem. Neyse dolabı karıştırdım epey buldum bir paket yaptım işte salona götürdüm yiyorum misler gibin. Durdu durdu mantı da vardı ya aslında dedi. Olm mantı varmış lan. İnsan söyler yani söyler orda kıytırık hazır şeyler yiyoruz maaantııı :'''(


Sonra mantıyı kardeşime yaptı o da geldi karşımda yedi. :( Ailem beni sevmiyor vallaha da sevmiyor he.

4 yorum:

  1. ben sana kendi ellerimle mantı açarım üzülme !

    YanıtlaSil
  2. mantııııı T.T Hainler Zalimler!

    YanıtlaSil
  3. Olsa da yesek yani durup durup mantıyı düşünüyorum canım çekiyor sonra :D

    YanıtlaSil