Zura Ja Nai !!!


Bu sıralar ne blog yazmaya ne bişiy yapmaya vaktim yok :( Sevgili degdimisimdi hayatımda ilk defa mimlenmenin tadını yaşattı bana ama ben napiyorum. Uzun yazamıyorum. Az bi süre bunla yetinin.

Bir de Domokun çanta siparişleri almaya başladım 15 gün sonrası için. İstediğiniz astar rengini söylüyorsunuz yapıyorum. Fiyatı 20 TL İstanbul içi elden verebilirim. Diğer şehirler için kargo size ait olur falan.

Pek yakında da Totoro çantası yapacağım. Nasıl olacağı hakkında en ufak fikrim olmadığından önsipariş almıyorum. Ama ne olursa olsun sen yap güzel yaparsın ben de alırım derseniz ekstra malzeme alabilirim.

Bir de gitmeden GAMEX var Lütfi Kırdar'da 4-7 Ekim arasında giriş davetiyeniz için linki tıklayabilirsiniz. Bence gelin güzel olacak. Benim de süprüzlerim var ama pek bi gizli :)

Neyse görüşürüz ^^,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder