Bonibonlu kek, şefin sipesyali kurabito ve DOMOKUN ÇANTASI

Selam ey blog okuyucularım. Bakiyim sadece 11 kişiymiş neysem :D
Bugün sanki evde durmak yasakmışcasına herkeslerin yollara döküldüğü berbat İstanbul'dan sesleniyorum. Olm ne pis trafiktir, karabalıktır öyle. Yeminle nefes bile alırken yazık arkadaki yaşlı amca hiç nefes alamıyor yarısını çekeyim de içime diğer yarısını da o kullanır falan diyor insan. Aman ne diyorum ben kötüydü sizin anlicaaniz. 
Evden çıkmadan bonibonlu muffin ve şeker hamurlu zencefilli meşhur kurabitolarımdan yaptım. Ehem aşağıda fotoları buluneyör.


Klasik kek karışımını muffin kaplarına koydum ve içine bonibon itekledim.


Pişince böyle oldu bunnar.


Bu da zencefilli kurabiyelerim. Ama ben bunların milletin midesine inmeden önce fotosunu çekecektim ve unuttum. Affedin.


Toplantıya geç kalan Feride'cik bana doğum günü hediyesi de getirmiş. Nasıl da mutlu oldum anlatamam. Hediye almaktan öte hediye için uğraşılıp emek verilmesi benim için çok değerli. Hemen koydum odamın baş köşesine. Bu arada sağ alt köşede korece bişiy yazıyor ama Feride de bilmiyormuş. Küfür müfür olmasa bari :*


Bu daaaa eve gelince yaptığım DOMOKUN ÇANTAM. Butik açıp duracağım diyordum bu da ilk adımı. Eğer ki beğenip sipariş vermek isterseniz facebooktan falan mesaj atabilirsiniz. Burdan da yazabilirsiniz.


Öptüm hepnizi.

5 yorum:

  1. Bana bu muffinin tarifini versene :') İnternetten aldığım bilgilere denemeden güvenemiyorum da, deneyince ziyan olmasın en azından, güvenilir tarif alıyım pdoaksdpaoskd

    Ay çogsel o çanta :''') Elde dikmedin diğ mi? Dikiş makinesi mi :')

    YanıtlaSil
  2. 3 yımırta
    1 çay bardağı şeker (ben bonibonlu yapcam diye az koydum)
    2 yemek kaşığı yoğurt
    kabartma tozu
    vanilin
    aldığı kadar un (annem bu sırada kendini kaptırıp fazla döktüğünden sıvılığını yitirdi baya :D )
    Sonra işte kaplara döküp bonibon kaktırıyorsun. Bi ara jelibon da atmıştım ama kek kalıbına yapıştı biz de kazıdık :( Neyse 150 derecede pişiriyorsun bunları...

    Çantada dikiş makinası ürünü içinde gözü falan da var mis gibi talip çıkarsa seri üretime geçcem ben böyle şeylerle ihi :3

    YanıtlaSil
  3. Yazdım tarifi bu haftaiçi bi yapıyım seversem tarif defterime geçiciğim *.*
    O muffinleri döktüğün şeyler bildiğin kağıt de mi şu tek kullanımlık olanlardan? Çünkü biz bi kere yapmıştık nasıl yanlış yaptıysak artık bak linki bulıyım göstercem. hah böyle olmuştu http://4.bp.blogspot.com/_e3jTaqNKIFI/TIwN70WOTWI/AAAAAAAAAXc/GBqKNnjzCiU/s1600/10092010758.jpg teheeeeee :')

    Öf çok özeniyorum dikiş makinesi olanlara :'''( geç bence de, ben bilem alırım belli olmaz dpoaskdoak

    YanıtlaSil
  4. Elllem bu ne :D Bak şinci mesele ne biliyon mu verdiğin linkteki hali muffin kalıbı kullanılmadığından kağıtlar fırında kek kabarırken mayışıyor öyle oluyor.
    Şöyle yapmalısın : http://www.evcini.com/images/muffins_kalibi_copy_3.jpg
    ya da
    silikon çeşitleri var ama kağıt koycan yine içine http://www.sendekacirma.com/FB,34,18,silikon-muffin-kalibi-tum-kampanyalar.jpg

    O zaman sorun çıkmıyor ^^, umarım beğenirsin tarifimi...

    Dikiş makinesi olayı da annem bundan 6-7 yıl önce mefruşat kursuna yazıldı diye babam almıştı. Sonra annem öğrenemedi makineyi, ben öğrendim :D Sonra da makine benimmiş gibi kullanmaya başladım kajsdl :D

    YanıtlaSil
  5. Ahiiy bugün yapmaya karar verdim de, bizim markete bakıyım bi olması lazım bu silikon kalıplardan, yoksa da bi şekil halledicem ya da yine tepsi muffin yicez dpaskdapsodk

    Peee ne şans la! Benim tee ne zamandan kalma dikiş makinesini geçen yıl bi açtık dağıldı :'')') ananeminkini getirtmeye çalışıyorum da hayırlısı.

    Üf ne meşgul ettim blgunu gomenne ^^

    YanıtlaSil