*mim* Devam Etsin Dediklerim

Melabaaa.
Uzun bir ara oldu, internetimin olmaması ve bunun üzerine Gamex için çalışmalarıma devam etmem gerekliliği gibi etkenlerde bir gıdım bir şey yazamadım. Üstelik bu ilk mimim. Pek becerikli olacak mıyım inanın bilmiyorum. Hem bu süre içerisinde çok düşündüm ama aklıma bir türlü ne yazacağım gelmedi, gelemedi.

Neyse efenim başlıyorum:

1-Heroes
Dizilerden başlamak istedim. Gerçi o kadar dizi arasında bula bula Heroes'u buldum. Neden çünkü bayılıyordum. Bir Sylar olsun bi' Peter olsun çok hoştu güzeldi. Gelin görünki 2. sezon biter bitmez batırdılar diziyi. Ne idiğü belirsiz bişiy oldu. Adam gibi uzatsaydınız da izleseydik 10 sezon olsun yine izlerdim gibi.

2-Lying Game
Üniversitenin son yılında izleyecek dizi kalmadığından böyle saçma pembe dizimsi bişeye başlamıştık sevgili Cansıı ile. 10 bölüm ya izledik ya izlemedik bir kesintiye uğradı dizi bölüm falan gelmedi. Dedik herhalde yayından kaldırdılar. Burada da az önce söz ettiğim Heroes'tan tanıdığımız Adrian Pastar'ın müthiş oyunculuğu da izlememde etkendi tabi ki. Neyse efendim böyle kesinti falan derken biz kaçırdık ipinucunu, kafa karışıklığı merak, gizem falan bitti dizideki. Konusu açılmışken bakayım dedim. İmdb var neyseki 2013 e kadar devam edeceği bile belli imiş ben bi' ara izleyeyim bari. Sonra gelir bu postu düzenlerim.


3-Aşk-ı Memnu
Şaka len şaka izlemedim bile ben bu diziyi kalsjdkl .

Yahu ben şimdi böyle yazmaya başladım ama sonuna kadar izleyip de "OLAMAAAZ NASIL BİTER YAAA" dediğim seri bulamadım. Resmen kabullenmişim. şu şekilde hem de " Hea bitti mi şimdi iyi ben başka dizi izleyeyim bari"...

En iyisi biz animelere dönelim.

1- FMA
Yine olsa yine izlerim abi o ne güzel animedir öyle... Hani deseler devamını yapacağız ama konu çok saçma olacak yine izlerim he.

2- Nana
Abi çizer hasta diye bitecek şey mi. Kesinlikle devam etmeliydi. O değil ben bunun mangasına devam edecektim bi ara buldum sonra bulamadım link atsanıza bana ;)

4- Another
Ona n'oldu devam etcek mi ses edin etmeyecekse KEŞKE DEVAM ETSE NOTU yazacağım.

5- Kiss x Sis
Diyor ve iddialılık örneği gösteriyorum. Bir kız olarak Ecchi severim ben resmen. Hatta şu animeye güldüğüm kadar başka bişiye gülmemişimdir. 12 bölüm az kaçmış devam etsin.

6- K-On
Çok şivinlerdi lan. Devam etsin bu da bence.


Ay ben az daha devam edersem bütün animeleri uzatacağım. Pes ediyorum zaten beceremedim gibi. Neyse beni bu olaya dahil edip bak mimlerin zorlukları budur dedirttiği için Burcu'ya teşekkürlerimi borç bilirim.


He bir de bu mim olayını devam ettirmezsek lanet yağıyormuş galiba üzerimize.
Deneyelim bakalım:
- Cansııı  -  Feride  -  Akain  -






1 yorum:

  1. Ben de yapıyım bari bir ara :) bende diziler bol, önce kendime bir liste yapmam lazım sanırsam :/

    YanıtlaSil