Tarif Geliyor.

Selam.
Günler sonra blog yazasım tuttu ve sanırım 3'ü birden tarzı birşey yapacağım. Öncelikle dn yaptığım kek tarifim gelsin :*

Basitce kek hamurumun tarifini vereyim. Geçen de yağı eksik yazmışım ayıp olmuş :/

  • 3 yımırta
  • 1 çay bardağı toz şeker ( yarım bardak bile toz şeker çıkmadı diye yarısını pudra şekeri ile tamamlarıdm :( )
  • 2 tepeleme yemek kaşığı yoğurt
  • 1 çay bardağından 2 parmak az yağ
  • kabartma tozu
  • vanilin
  • 2 bardak kadar un ( çok sıvı olmaması lazım ona göre unu şeyedin)




Bu kez jelibonları unladım ehe. Sonra silikon kabıma pat diye kağıt kap falan koymadan kek hamurunu döktüm. Üzerine jelibonları iteledim. Çok koyamyayım kaplar küçük dedim 2şer adet attım.


Sonra jelibonlar biraz taştı yandı falan ama tadı gayet iyiydi ^^, Kolay da çıktı kaptan dağılmadı etmedi.




Bu da ikinci çeşidimiz. Aynı hamur fakat bu kez kaba hamuru dökmeden ozmo hoppo attım birer tane. Böylece muffinlerimin içinde -tam ortasında- çikolata kreması oldu :)


Üzeri renkli olsun hem de ayırt edebilelim diye renkli pasta şekerlemeleri koydum. 


Afiyetle yidik ^^, En çok da Feride'm yedi ^^, Çok sevmiş eheheh

1 yorum: