Sonunda yazılan GAMEX yazısı.

Biliyorum ki bu yazıyı daha önce bekliyordunuz. GameX biteli 13 gün oldu ve ben anca müsait olabildim.


Çok fazla ayrıntı yazamayabilirim malumunuz unutulmaya yüz tuttu bazı şeyler.  Aylarca üzerinde çalıştığım kostümler. Akali'nin basitliğinden söz ederken GameX başlamasına son haftaya girmişken bir yılma bir bırakayım bu işleri stresi gelmişti üzerime. Yılmadım ve bırakmadım hatta 1.günün sonunda Lux'u yetiştireceğim diye binbir takla atıyordum. Hoş League of Legends -Türkiye'de etkinliğe gelemeyen veletler ZENCİ LUX diye yorumyapmış. Olm zenci miyim ben?  Bunu o kadar kafayı taktım ki Karma yapmaya karar verdim bi' ara. Neyse ki vazgeçtim sakince :D

Özet geçiyorum 1.gün hiç bişey yapmamamıza rağmen çok yorucuydu. Daha önce bu tarz bir etkinlikte olmayışımız buna sebep gösterilebilinir. Hani normal bi' conventionda ay yoruldum dinleneyim diyebilirken burada öyle bir şansımız yoktu çünkü hepimiz birer çalışandık. Arasıra kaçamak oyunlar oynayıp hem dinlenip hem eğleniyorduk. Pek gelen gidende yoktu o gün sıkıcıydı haliyle.

2.gün ilk güne göre biraz daha yoğundu ben Lux olduğumdan sıcaktan bunalma, ayakkabılarda sıkıntı yaşama ve yürüyememe gibi sorunlarla mücadele ettim. Lise çıkış saatinden sonra epey bi hareketlenme oldu ortamda. Hatta bi' ara "eheley oyun oynuyoruk biz" derken Turquality takımıyla kapışmışız. Neyseki bize 15 dakika oynayabilme izni verdiler :D

3.gün gerçekten kalabalıktı ve biz cosplayerlar için yarışma düzenledi sevgili Riot Games. Hatta şöyle bir olayda oldu : 50 yaşlarında biri yarışma öncesi yapılan maçta yanıma gelip yarışma varmış ne zaman olacak biliyor musunuz falan dedi. Ben de Lux'um ya ihi ihi bilmiyorum ama maçtan sonra ihi dedim. Meğersem o adam sevgilimin babasıymış. o.O Bi şok olup utandım falan ama o da hiç belli etmedi babası olduğunu ^^,

Onun dışında bir sürü saçma muhabbet geçirdim ama hangi gün olduğunu hatırlamadığımdan sonra ekleyeceğim. Oldukça kalabalıktı ve sıcaktan gebermek üzereydim. İnsanların bir çocuğu da internette yazdıkları gibi oooo zenci Lux demek yerine, oha Lux geçti yanımızdan falan dedi. Bence bu gayet güzel bir duygu. Yapabildiğini hissetmek en azından.


x: Olm bu olmuş ama ne olduğunu bilmiyordur ya la? 
y: Hakkat he sorsak mı? 
y yanıma gelir. Hangi karaktersin sen? 
ben: Luuuux ?! 
y, x'e döner : Biliyormuş ?! 

Bir başka örnek :
a: sen hangi karaktersin? 
ben: Lux? 
a,b'ye: olm biz de bişiy bilmiyoruz skin bu galiba. 
ben: yok skin değil orjinali böyle.
b,a'ya: skin de değilmiş biz niye bilmiyoruz.
ben: siz yenisiniz galiba? neyse sorun değil eheheh (burada karakterin gülüşü geliyor)



 4. güne geldik. Artık yorgunluk hissetmemeye başlıyor tabi insan. Üstelik bir çok arkadaşımız hasta olmuşken. Ben yine sevgilim(Surgeon Shen)e en sık sorulan "hemşire nerde *kıps*" sorusu üzerine Nurse Akali halime geri döndüm. Böylece o zırhımsı şeylerin içerisinde sıcaktan pişmekten kurtulmuş oldum ehe ^^,


Sanırım pek birşey anlatamadım. Kısacası beklemediğim kadar iyi insanlarla tanıştım, 4 günümü de harika geçirdim. Genelde cosplayerlara önyargılı yaklaşan bir insan olarak bunca insanın mükemmel çıkacağını bilemezdim. Artık hepimiz resmi Riot Cosplayer'ıyız. Ve bu durum gerçekten harika. Kostüm dikmeyi ve kılıktan kılığa girmeyi gerçekten seviyorum. Oppan Gangnam Style çaldığında herkes olduğu gibi ben de karakterime bürünmeyi bırakıp op op diye şarkıya eşlik edip dans etsem de gerçekten iyi iş çıkardığıma inanıyorum*evet azıcık kendini beğenmişlik yapıyorum burada*
Neyse efendim son söyleyeceğim bu sayfadaki hiç bir fotoğrafta en ufak bir photoshop darbesi yoktur. Ve bizi artık şuradan takip edebilirsiniz.
Gelecek cosplaylerimde görüşmek üzere :)


Eklemeyi unutmuşum diye geri döndüm ehe :
http://www.haberler.com/league-of-legends-heyecani-gamex-i-salladi-3994335-haberi/

http://www.bolumsonucanavari.com/LeagueofLegendsVideoDetay-League_of_Legends__GameX_Erdinc_iyikul_Roportaji-4705-0

Bu videoda tanıdıklar çıkabilir :D



Bu da anasayfaya çıktığımın kanıtı millet hhioohhao :D



1 yorum:

  1. En kaliteli cosplayi Dr. Mundo yapmıştı, şahaneydi adam.

    YanıtlaSil