Yıl olmuş 2012

PART I

Sabah geç çıktım evden. Böyle bir mayışıklık bir kedi hali. Sanırsın uzaylılar gelip kaçırdılar beni, beynime de kedi ( kedi de bildiğin Garfield ) çipi yerleştirmişler... Çıkasım gelmiyor evden.

Çıktım bi' şekilde evden ama nasıl gözler kapanıyor. Uyudum da lan. 12 dedin mi yattım. Nasıl oldu bilmiyorum. Sonra 78M geldi de bindim otobüse. Hemmen şöförün arkasındaki koltuğa yerleştim. LÖNK diye attım kendimi geriye doğru. Kafam arkadaki adamın keliyle tokuştu lan. Diyorum n'oldu bir de tip tip baktı bana -_-" Zaten sabah da kitaplığa vurdum kafamı aptal olcam he. Değilim çünkü aptal olsam yeniden olamam di mi... Of saçmaladım. Neyse yer değiştirdim ben. Adam inene kadar baktı mal mal. Hayır aramızda koridor var ama yan tarafımda oturuyor. Döndürmüş kafayı bacakları falan bana bakıyor.

İnmeme az kaldı diye sinirlenip kalktım adam hala bakıyor. Bende ona baktım böyle nefret kusarcasına. Sonra iniyom he geldim diye butona bastım. İnmiyormuşum. Adam güleek gibi oldu bi' ama nihohaha gibi. Sonraki durakta yine bastım butona ben adam yanıma geldi meğer benle incekmiş. Bastım gaza koşarak gittim bütün yolu.

Sonrası ofis mofis işte.

__________________________________


PART II

Staj boyunca açlıktan öldüm efenim ben. Bazı bazı çıbık kreker bazı bazı eti formlar yedim. Ama dedim son güne az kaldı bi' öğle yemeğine çıkayım. Mis gibi Ramiz Köfte yiyeyim. Çıktım ofisten indim Deposite'e Girdim köfteciye oturdum ama garsonlar falan bi garip bakıyorlar. Ne yani hiç mi sırt çantalı tşörtlü çalışan yok burada. Belki annem/babam falan çalışıyor lan. Hayret bişiy. Neyse oturdum bir menü tutuşturdular söyledim siparişi. Garson 15 yaşlarında bi çocuk... Bana tip tip bakıp "hee sprite" dedi. Ben de "yok köfte de var yanında" dedim. Sprite içmeye oraya mı gelirim lan ben akıl var mantık var. Neyse geldi köfte yiyorum ama nasıl zaman kısıtlamam var 20 dk da yicem diye nasıl uğraştım bir bilseniz. Bir de garsonlar durup durup bana bakıyor. Sanki yiyip kaçıcam. İçimden de geçmedi değil ha. Dedim yemeği ye çaktırmadan parayı da tabağın altına koy. Bunlar anlamadan koşarak kaç gel buraya falan diye bağırırlarken açıklarsın durumu diye de yapamadım. Bi huzurla yemek yiyemedim he.






2 yorum:

  1. Aa direk bitti. Ben sonunda üstüne bi afiş, resim falan yapışmış da fark etmemişsin; herkes ona bakıyomuş gibi bişey çıkacak diye bekliyodum.

    YanıtlaSil
  2. Yüklemi olmayan cümle yazar gibi yazıyorum. Ya da öyle anlatıyorum. Yenımdaki beni dinlerken merakla. Bitti olm, işte bu da böyle bi anımdı falan diye bağlıyorum. Öteki türlü olmuyor nedense.. Yazma konusunda gerçekten kabiliyetsizim :D

    YanıtlaSil