Yarıda kalan animeler hakkında



İzlemeye başlayıp nedensiz bıraktığım animeler hakkında olacak bu yazı. Kimisini 2 bölüm sonra kimisini de son 2 bölüm kala bıraktım. Nedenini hala bilmiyorum. Gün gelecek ben
bunları bitireceğim inanıyorum. İnancımı YİTİRMEYECEĞİM !!11!1!!!



Azumanga Daioh
Geçen yıl başlamıştım, sadece 2 bölüm izledim ve devam etmedim. Aslında çok komik ve eğlenceliydi. 
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
Son iki bölüm kala izlemedim. İzlettiğim arkadaşlar bitirdi ben bitiremedim. Üstelik Euphemia cosplayi yapacağım dediydim o da yapılamadı bir türlü. Nasıp kısmet tabi bu işler !
Devil May Cry
Bunu da 6 bölüm izledim. Oyununa başladım hevesim mi kaçtı ne olduysa devamı gelmedi.

Fairy Tail
İpodla 5 bölüm izledim o da yolda zaman geçmiyor diye. Fanı çok olsa da 3-5 animeden esinlenerek yapılmış ve sıkıcı akışı olan bir anime.


Gosick
Çok ilgiyle izlemeye başlamıştım bunu 3. bölümde eeh sıktı ya dememle hevesim kaçtı. Kuzenime söylediğimdeyse hayranlıkla izlediğini öğrendim.

Great Teacher Onizuka
İlk başladığımda acayip eğlendiğim 25. bölüme kadar da neredeyse uyumadan izlediğim anime oldukça eğlenceli. Herkese tavsiye ederim ama benim gibi yarıda bırakmayın ^^,

Guilty Crown
Bunun cosplayini dahi yaptım ama bitmedi. Hala izleyeceğim bölümler var ve izleyemiyorum ne zaman izlesem uykum geliyor.

Highschool DxD
Geçen yine evde boş boş oturuyorum... Neyse bunu izlemeye başladım 2 bölüm izleyebildim sadece ama gülmekten öldüm. Gerçekten eğlenceli. En yakın zamanda izlemek lazım.

Inu x Boku SS
İlk çıktığında başlamıştım sanırım peşi sıra 2 bölüm izledim. 3.bölüm çıksın diye beklerken unutup gitmişim. Sonra da kaldı işte sadece MAL listemde ekli olmaktan başka bir işe yaramadı. Hayır o değil konuyu bile hatırlamıyorum.

Jigoku Shoujo
Korku animesi diye başladığım seri. Korku animesi falan değil bildiğim her bölümdeki karakterler aptal. Olm o değil nasıl hemen çekiveriyorsun o ipi cehenneme gideceğini bile bile. Bazı bölümleri anlayabiliyorsun ama bazıları çoh mantıksız. Zamana bıraksan düzelecek şeyler için pıt çekiveriyor ipi. 12.bölüm de mi ne bi gazeteci uyanıyor da duruma harekete geçiyor. İşte ben de oh be diyerek animeyi ıkına sıkıla izlenilen 14.bölüm sonrası bırakıyorum.

Junjou Romantica
Bunun sadece son bölümü kaldı. İzleyeceğim onu da umarım.
Lucky ☆ Star
Dün yeniden devam edeyim dediğim animelere ve oyunlara sıkca gönderme yapan komedi şeysi. Karakterler pek bir sevimli. Ara ara falan izlemek lazım.

Nazo no Kanojo X
Tamamen farklı bir beklentiyle başlayıp 8.bölüme kadar geldiğim değişik anime. Mantıksız bir ecchi. Ama belki de o izlenilesi kılıyordur bilemedim.

Rosario + Vampire
Sevgilimin ısrarı üzerine izlemeye başladım. Hatta Moka ol baskısı üzerine onunda cosplayini yaptım. Evet lütfen nerede diye sormayın gizli birazcık o :p Her neyse bir gün bitireceğime inanıyorum bu seriyi de.

Seikimatsu Occult Gakuin
7. bölümde bıraktım sanırım. İşler sıkıcı olamaya başladı ama ne yapayıp... Bir garip komedimsi anime.

Toradora!
Türkçe altyazı bulamayınca 1.bölümü ingilizce izleyip sıkıldım evet. Belki devam edilebilirdi emin değilim.

Zombie-Loan
Boş boş izleyip 3. bölümde hea böyleymiş dediğim anime. Bir gün izlerim diye torrentten indirdim ama bakalım... 

4 yorum:

  1. Oh bayılıyorum lan böyle uzun anime yazılarına :') Hemen incelemeye alıyorum efenim:

    Azumanga Daioh ilk defa gördüm bak bunu, sanırım kız sesine tahammül edemediğim içing gördüysem bile afişten dolayı direk kaale almamışım. Bi K-on'a tahammülüm var o konuda.

    Code Geass yılalrdır ilk 2 bölümü izleyip izleyip unutuyorum elbet bi gün devam edicem!

    Devil May Cry enee devam etseymişin la. İlk göz ağrım benim Dante :') Oyununu da yetenek sınavlarına girerken stres atmak için oynardım hey gidi.

    Fairy Tail'i bir Bleach'e bir Naruto'ya tercih ediyorum ben. Aslında her bölüm farklı şeyler yaşanan animelere pek bi dellenip bırakıyorum bleachte 170 bölüm sabretmiştim mesela, Ft de 50deyim ama bölüm azlığı nedeniyle devam etmeyi düşünüyorum.

    Öf abi Goscik çok sıkıcı lan harbiden ben 16 bölüm mü ne izledim de yok yani 3-5 bölüm daha dayanamadım.

    Great Teacher Onizuka da bitmek bilmeyen izlenecek listemde, bu tavsiyenle biraz daha öne çekiyorum.

    Highschool DxD ben bunu bitirdim hem de ecchi sevmeme rağmen, animeyi sevdiğimden değil sırf nereye bağlıcaklar acaba diye. Ama hatırlamıyom bile nereye bağladılar öyle boş geldi demek.

    Inu x Boku SS ben bu animenin yayınlandığı sezonda çok abartıldığını düşünüyorum ha. Beni hiç öyle etkilemedi ay amna üf olmadım. Bilmiyorum millet nesine ayıldı bayıldı.

    Jigoku Shoujo bu da listemde, dedikleri kadar var mı merak ediyorum şimdi şu yorumundan sonra.

    Junjou Romantica çok sevyom :B İlk izlediğim yaoi animeydi, sonrakileri sevmedim zaten. Bi ara 2. sezonuna bakıcam.

    Lucky ☆ Star ilk bölümünü izlemiştim. Bitmek bilmeyen muhabbet çevirmeleri başa sarmaları hoşuma gitmişti ama nedense devam etmedim. Harbiden ara ara bakmak lazım.

    Nazo no Kanojo X yine nereye bağlıcaklar acaba diye izliyorum. Ay oldu hala 9dayım devam etcem de vala geçen sezon çok sıkıcı bi anime sezonuydu, sırf ordan kazandı bence bu anime.

    Rosario + Vampire oh direk suratıma harem çarptı. İzlemem kesin.

    Seikimatsu Occult Gakuin bitir bence bitir, fena değildi bu

    Toradora! 1. bölümde bırakılmıcak animeydi lan bu bi ara bak valla dpaksdpoaksd

    Zombie-Loan günün birinde karşılaşırsam izlerim şimdi bi şey diyemedim bak.

    Hadi görüşürük ^^

    YanıtlaSil
  2. Code Geass baya iyi ya bence izlemelisin onu.
    Uhm. DMC'yi bitireyim evvela o zaman. Fairy Tail beni fazla sıktı ya neden bilmiyorum uzun seri izleyememek gibi bir sorunumda var zaten arada mangalarını okuyup konudan ayrı kalmamaya çalışıyorum. Üzerimde ağır baskılar var bu konu hakkında. Yeni Gintama'ya başladım en güzel uzun seri oymuş sanki. GTO süpper ötesi *-* Jigoku Shoujo'ya başlama bile çok boktan cidden bak :D
    Junjou Romantika'yı da izleyeyim bitsin. Sırasıyla onu sonrada DMC bitireceğim evet buraya da yazdım...
    Rosario + Vampire'deki moka çok tatlıydı ama he *-* ben izlicem galiba bi gün o zaman şeyederim buraya dlsajd
    Yorumlar giderek kısalmış bende o animeleri sonlara saklıyorum ve mektubuma son veriyorum. Sağlıcakla kal. Anneni falan öp benim için.
    Of mektup yazmıyorduk dimi kafa gitti benim pardon bi toplarlanayım ben, vantilatöre falan yapışayım...

    YanıtlaSil
  3. Toradora'nın türkçe altyazılısı var ya la o.o

    YanıtlaSil
  4. Senkron şeysi vardı ondan şeyetmedim.


    Ehem üşendim lan bildiğin -_-"

    YanıtlaSil