Eti Tutku'ya yazılan not

Boş zamanlarımda bol bol stalkladığım insan olan B.Tırt arkadaşımın yazısını okuyunca kendi travmalarım geldi aklıma net. Yazayım dedim az önce aklımdaydı ama kaçmış işte. Tutamadım lan. Ne yazcaktım yeminle uçtu beynimden. Dur az düşüneyim. O sırada siz şunu okuya durun : http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/2012/06/cocukluk-travmalarm-3.html

Neyse ben şimdi tam hatırlamıyorum olayı. Bu olayı da yazacak mıydım bilmiyorum ama az gülün. Ben gülemiyorum çünkü şu an.

Ne diyordum efendim yıl 2002 falan Eti'nin Tutku büsküütü yeni çıkmış. Haliyle herkes bırakmış Biskrem'i falan deli gibi Eti Tutku tüketiyor. Hayır güzel de değil. Benim için o dönemin favorisi incirli Biskrem idi. Zaten ben bugüne kadar neyi sevmişsem 1-2 yıl içerisinde üretimi durduruldu. Sonra Tutku niye çikolata sevmiyor, Tutku niye sadece kendi yaptıklarını tüketiyor blablablala...

O yıllarda 6. sınıfa gidiyorum. Yeni bir okul falan insanlarla da pek anlaşamamışım böyle can ciğer kuzu sarması arkadaşlarım yok. Anca sıra arkadaşlarımla haşır neşirim. Bir de ilk okulda birlikte okuduğum 2 arkadaşım var aynı sınıfa düşmüşüz. Birinin adı Fırat diğeri de Serhan. Bunlar benle konuşmuyor tabi ne serviste ne bi' yerde özellikle Serhan düşmanım gibi. Bir nedeni var elbet, biz 5. sınıfta böyle bir çıkıyor gibi olmalar, çocuğun bana aşkı falan neyse. Şimdi bulmuş yeni okulda güzel kızları bana kötü davranıyor ki yaklaşmayayım yanına diye. Hayır ben de 5.sınıfta adam gibi hoşlanma bile hissetmezken 6.sınıfta aşığım çocuğa. Bunun takıldığı bir grup vardı ya o gruptan biri ya da o zaman ki sıra arkadaşım ( her kim ise ) yazmış bu notu bana.

Bu not olayı da Saffet diye bir hocanın olduğu Türkçe dersinde geçiyor. Adamın garip disiplin anlayışı var. Konuşan ya da derse aykırı harekette bulunan kitabı defteriyle çıkıp tahta önünde tek ayak üzerinde bekliyor. Dersi o şekilde dinliyordu.

O güne dönersek ders zili çalmış, hoca sınıfa girmiş kitap defter açılıyor falan. Ben kitabı bir açtım, kahkaha atmam bir oldu. İçinde bir not: "Tutku tadın çok güzeldi" ve devamında bir ses "Evladım neye gülüyorsun sesli okur musun?" Tabi ben notu okumamak karşılığında tüm dersi tahtada dinlemiştim.

Ve bu da böyle bir anımdı.









2 yorum:

  1. ajshdg notun amacı neymiş ki? İLkokul seviyesinde bir şaka mı?

    YanıtlaSil
  2. Sanırım ama her kim yazmışsa yaratıcıymış. Hiç bu kadar yaratıcı not bulmamıştım :D

    YanıtlaSil