hava su sıcaklık...

Stajdayım... Bir şeyler öğrenip çalışmaktan öte tüm gün stalkerlık yapıyorum. Belli biride yok yani öyle facebookta sağ üstte çıkan haberlere hipnotize olarak bakan tiplerden en ufak farkım yok.

Dünün eğlenceli fotoğraflarını bekliyorum 4 gözle... 3 saat durup gittiğimden herkes ben gidince eğlenmiş ama. GİTMEMİ Mİ BEKLEDİNİZ LAN !!!111!! 

Neyse ben yine bir Azunyan olma çabası içerisindeydim. He oldu mu bilemiyorum. Buyrun aşağıda fotoğrafı falan var.

Sanırım ilk defa sessizliğimi bir kenara bırakıp 3913 kişiyle tanışıp kaynaşabildim. Her neyse.
Sonra da İkushima oldum, Danshi Koukousei No Nichijou'dan. Hani şu Liseli Çocukların Günlükleri var ya oradaki kızlardan biri işte.


 Uhm ne diyordum. Ben çok eğlendim organizasyonda, emeği geçen Sensee ve Serhat'a teşekkürler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder