Gerçekleşen rüya

Sabah uyandım ama nasıl biliyor musunuz? Zaten uyanmıştım ben diye. Çünkü rüyamda uyanmış hazırlanmış ve staja doğru gidiyordum.
Bu bir şey değil herkesin başına gelebilecek klasik bir rüya. Garip olan kısmı ise rüyada gerçekleşenler.
Uyanıyorum... Saate telefon üzerinden bakıp hmm şarjımda dolu ben bugün şarj aletini yanımda taşımayayım diyorum kendi kendime. Kapıdan çıkıyorum ve metrobüs yoluna doğru yürüyorum. Telefonda radyo açık... Rabarba dinliyorum ve daha metrobüse gelmeden telefona bir bakıyorum ki bir gıdım bile şarjı yok. Nasıl olur bu nasıl diyorum yine kendi kendime...
Uyanıyorum. Gerçek miydi lan diyip telefona uzanıyorum şarjı var. Neden panikliyorum, çünkü dün şarjı bitmiş ve eve geldiğim gibi şarja takmıştım 4-5 saat sonra ise ŞARJ TAMAMEN DOLMUŞTUR uyarısıyla çıkartmıştım. Heh dedim uykuda bitmemiş şarjı. Üstelik full. Oh ya tamam bu bana 2 gün idare eder. Evet her zaman mesajlaşıp konuşsam da radyo dinleyip internette gezinsem de 2 gün dayanıyor.
Evden çıkıp metrobüse doğru yürüyorum. Radyo dinliyorum Rabarba'yı... Şarjım hala var. Oha lan gerçek olmadı rüya diyorum. Ofise gelip pc'den nete giriyorum. Telefon da bir sıcak bir sıcak. Hayret diyorum ama sol yanıma koymuşum. He diyorum pcden çıkan sıcak hava şeyetmiş bunu. Sağ yanıma alıyorum. Problem yok...

Lanet olası telefon soğumuyor?! Aradan 1 saat geçiyor telefona bakıyorum. BİNGO! Telefon kapanmış. Peki ama neden? Açıyorum. Şarjı yok. Nasıl yani, az önce fulldü?

Ah rüya ah. Sana güvendik almadık o şarj aletini bak ne hallere düştük !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder