Selam ben yeni fikir buldum

Dün ofiste otururken Hesionka ile karşılaştım. Sanırım 30 yaşlarında olmak istediğim herşeydi. Hayal ettiklerimi tek bir kişide görünce tabi birden panikledim sanki yapmak istediklerim benden kaçıyormuşcasına. Koşayım da yakalayayım der gibi oldu.

Bazılarınız biliyordur geçen yıl LENORE'S diye bir marka ile atladım ortalığa ama battım. Eheh. Utanmıyorum bu durumdan ticarete yetenekli olmadığımın hep farkındaydım. Biraz duygusal davranıyorum çünkü. Hem ticarete kafam bassa işletme ve maliyet derslerinden kalmazdım değil mi ^^,

Neyse efendim bu kez dedim ki topluma hitap edip etmemesine aldırış etmeden, şirin mi şirin içerisinde bazen rock-punk-goth akımlarını barındıran bir şeyler yapayım. İçime sinsin yeter. He olur satamam elimde kalır işte o zaman ben kullanırım ^^,

Bekleyin beni. Takipte kalın falan Eylül ayından sonra geliyorum büyük ihtimal ^^,

1 yorum:

  1. büyük bi merakla ve istekle bekliyorum hadi bakalım konuştur yeteneklerini :)

    YanıtlaSil