Sorular gelsin SORULAR

Birileri için aşağıdaki soruları özenle cevapladım. Belki bilmek isteyen olur diye de iş çıkarttım kendime burada yayınlıyorum.

Şiir sever misiniz? 


Şiir sevmem Edgar Allen Poe severim. 


En sevdiğiniz içki? 

Tekila sunrise sanırım diyorum yine. 


Sevdiğiniz sıcak içecek? 
Son zamanlarda Raspberry Hot Chocolate


En sevdiğiniz alkolsüz içecek? 
IceTea / Şeftali hariç diğerleri


En sevdiğiniz film? 
Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Submarine, Blue Valentine, 500 days of Summer
*birgünofilmlerdekiaşkıbulacağınainanankız*

En sevdiğiniz müzik türü? 


Rock türevleri diyeceğim ama eserse çok değişir bu, klasik de dinlerim caz da metal de ruh halime bağlı 


En sevdiğiniz müzisyen? 
Müzisyen bilemedim şimdi. 


En sevdiğiniz istanbul semti?
2004-2008 tarihlerindeki İstinye ya da Heybeli ada demek istiyorum vazgeçtim.


En sevdiğiniz istanbul? 
En sevdiğim İstanbul değil de şehir olsa İzmir derdim. 


Şiir sever misiniz? 

Şiir sevmem demiştim.


En sevdiğiniz şair?
E.A.Poe bir de Orhan Veli 3-5 şiiri ile. 



En sevdiğiniz şiir türü?
Edgar Amcadan bakarsak gotik diyelim. 


  • Kaç yılları sizin bedeninizi kaplamaya etki ediyor?
  • Beden kaplama, giyim kuşam moda?Ne bulduysam giyerim ama 18.yy ve 1950'ler çok çekici.


Renklerini belirleyen ses kime ait?
  • Sinestezik değilim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder