Sevgili aday adaylarına duyuru !

Geçen demiştim yazıcam diye. Sırf eğlencelik iş çıksın bana diye yazıyorum. Evvvet.

*Öncelikle tahsil benim için çok önemli. Sevgili dediğin zeki olur çevik olur akljsdk.
*İkinci sıra da ne olabilir bilemedim.
*3 ve daha sonra ki sıralar da aklıma geldiği şekilde rast gele yazacağım bilginize sevgili okurlar !!!
*Gömlek ! Evet gömlek takıntım var kendim giymeyi sevdiğim gibi yanımdaki erkeğin kesinlikle giymesi gerektiğini düşündüğüm aksesuarımsı !


*Gömlek için fotoğraf ararken şu alttakini buldum. Evet ayakkabı önemlidir. Evet bu tarz ayakkabıları tercih ederim, markası modeli pek önemli değil süet ya da keten olacak ! 



*Çanta kullanmalı ! Bilemiyorum ama benim için çok etkili bi' detay gibi.
[Hani ben şimdi buraya fotoğraf koyayım dedim araştırdım araştırdım bulamadım güzel bişey. En sonunda kendimi Penn Badgley'in fotoğrafında buldum. Adamın çokoş olduğunu da belirtmeden geçmek istemedim. Neyse bahsi geçen çanta aşağıdaki gibidir ehe ]



*Hobisi olmalı. Neblim bi' enstrüman çalsın, fotoğraf çeksin, resim yapsın. Boş durmasın abi !
*Hobi falan diyince şunu eklemek istedim. Gel sergi gezelim gel film festivalindeki tüm filmleri izleyelim dediğim de sıkılıp kaçmamalı ! Cidden çıldırıyorum lan böyle bişeye !
*Çok alakasız olacak ama gülüşü çok önemli. Şimdi anlamışsınızdır şimdiye kadar ki biscolata reklamlarından nefret eden Tutku neden şu reklamda en son çıkan tipe hayran. Çok güzel gülüyo olm!
*Mesela ben çok şımarık bir tipim yani en azından son günlerde iyice şımardım. Böyle salak salak hareketler yaptığımda beni umursamaması lazım ehm. Sevilmiyoruz olm neblim böyle kafam okşansın falan istiyorum ben de. Aile vermiyince bu sevgiyi tabi aklsdjsaşd
*Çocuğum ve çocuk kalacağım. Bunu farkında olsun ve bana "ANİME İZLEME LLAAYN" demesin mesela.
*Arabesk olmasın fazla. [bu konuyu tam açamadım ama evlilik programlarındaki tiplemeler gibi olmasın yeter]
*Dürüst olsun bir de. Şimdi dürüst olalım dürüstlük önemli bi kavram. 



-devamı gelecek-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder