Başkanın çektikleri pişmiş tavuğun başına gelmedi.

Eve girdim. Az önce hemmen ketılda sular kaynaıp inomieyi kaseye boşalttım. Eh evde yemek yok sevdicek yok (bu konuyu sonra açacaktım ama şimdi açasım geldi) Sevdicek demişken, bence bir kızın yemek yapması için özel birileri olmalı hayatında. Açıkcası kendi adıma söyleyeyim BİRİ olmasaydı ne kurabiye ne kek yüzü görürdünüz sevgili kulübüm. Sevgimi katıyorum ben o yiyeceklere....

Yemek faslını bitirip ana kısma geçelim şimdi. Dün gece saatimi kurup yattım öyle tek çalışta uyananlardan değilim, 2 alarm kuruyorum yarım saat ara ile. Babama da dedim beni uyandır çıkmadan tamam dedi 8,20 gibi uyandırdı, eehh dedim nasılsa saat çalacak, kıçımı devirip uyudum. Sonra bir baktım saat 9,30 ! evet saati haftaiçi çalsın diye ayarlamışım. Tiii dedim koştura koştura çıktım evden. Daha doğrusu çıkamadım akbilim kayboldu sonra onu bulurken botumu kaybettim. Baya baya botum kayboldu lan. Kim niye alır bilemiyorum. Tee giyilmeyen ayakkabıların arasından çıkıverdi sonra. E tabi ben geç kaldım.

Sonra 3 kız gittim Kameriye'ye WoI'ye. Beklediğimizi bulduk mu? Bulamadık. FRP'ye giriş niyetinde olan denememiz Wandering Monsters High School'un sıkıcı karakter yazma kısmında son buldu. Hevesimiz kursağımızda kaldı. Çok geyik çeviriyor diye burun kıvırdığımız arkadaşı mum ile aradık.

Şuraya fotoğraf gelebilir her an ama ben yine de özet geçeyim. 
Zombi oldum ben iç organlarım yok olmuş ama dış görünüşümde pek sorun yok. Yırtık pırtık beyaz tshirt üzeri boya lekeleriyle kaplı. Altımda deri bi pantolon var. Sınıfın en sessiz tipiyim bir köşede oturup şiir yazıp resim yapıyorum.

Neyse biz sıkılıp masadan kalktık ve doğğru Oyun Mühendisine Aykut ile Çağlar'ın figür boyama çağrısına koşturduk. Öncesinde yemek yiyelim dedik artık açlıktan mı yoksa gerçekten güzel mi olduğunu bilmediğimiz Kadıköy Pidene'm de pide yedik. GERÇEKTEN GÜZELDİ OLM ! :emindeğiliz: Neyse efeenim gittik Oyun Mühendisine bizimkiler hiiiç bişiycikler yapmamışlar. Bir de utanmadan boyamayı sonraya bıraktık. Tutku gerli başlar bize anlatır, biz de dinler gibi yaparız sonra gazını alamaz devam eder biz takılırız diyolla. UTANMAZLARA BAK SEEN!

Neyse Akşamına Japon Jazz Etkinliği var idi. Oraya gideceğidik. Evet bir gün içine 25465453 tane etkinlik sığdırdık yaptık bunu. Ve daha nice olaylar geldi başımıza.

Levent Kültür Merkezi ile Akatlar Kültür Merkezini karıştırmam müthiş bir olaydı. Taksiye atlayıp gittik neticede ama olamadı geç kaldık kapılarda süründük. Müthiş ikili için ilk 45 dk kapı kenarında kafa uzatarak dinledik konseri. Daha sonra arada uyuyan bir grup insan çıkınca koşarak yerlerini gasp ettik. Oturduk paşa paşa izledik konserimizi. Harikaydılar. Fotoğrafımızı da çektirdik çıktık bitince.


En nihayetinde Unlucky özellikli zombim günümü batırmış oldu. Genişletilebilecek bazı bazı konular olsa da bu kadarını yazdığıma şükredin çünkü çok üşendim. 8724023784 dk sonra fotoğraf ve videolar ile dönerim. Beklemede kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder