Peruk ve cosplay olayları

Neredeyse 1 aydır gelmeyen üstelik erken gelsin diye üzerine 5 tl fazladan ödediğim meşhur pembe peruğum bu akşam elime geçti. Nasıl bir mutluluk bir de tam milkshake rengi bir görsen bir şeker bir şeker.


Saat 11 oldu ve canım çok sıkıldı. Her zamanki gibi yani. Dedim en iyisi şurdan karakter beğeneyim de eldekilerle birşeyler yapayım. Pembe peruk almaktaki asıl amacım öncelikle "Code Geass"tan Euphemia
sonrasında da "Lucky Star"dan Miyuki Takara yapacaktım.


Eupehmia temsili                                Miyuki temsili

Şimdi oturdum bakınıyorum işte neler yapılır da eğlenilir diye. Şunları buldum. Hele bir tanesine bayıldım hangi anime/manga en ufak fikrim yok ama yapılası geldi neblim.

En sevdiğim :küçüktürüç:

2 yorum:

  1. "Elfen Lied" da ki karakteri de öneririm Niyu! pembe sacla veya "baka to test to shoukanjuu" mızukı himeji yi oda şirin bir karakter :)

    YanıtlaSil
  2. Nyu olabilitem var ama yakın zamanda yapmayacağım. Baka to test to shoukanjuu'dan shouko'yu yapmıştım yakın zamanda tekrarlansın istemedim ^^

    YanıtlaSil