Konnichiwa dostlar.

Bugün 16.30'da kulübün japonca dersi olduğundan ötürü dünden beri çalışma kağıtları arar hazırlar oldum. Öğretmen ben miyim? Elbette ki hayır ama ne yapacaksın görev sorumluluk ve daha bir tonu olunca insanın içinde yapı veriyor.

Sonra efendim güzelim ücretsiz japonca kursumuzu beğenmeyip anlatan arkadaşın eğitim sertifikası var mı diye soruyor insanlar. Benim var dostum ben asistanlığını yapıyorum Sensei'nin olma mı? Boşuna 4 yıl formasyon dersleri almadım ben bi işe yarasın diye! Bak çok asabiyim zaten bugün sinirimi bozmayın.

Sabah okulun anakapısında herkesi bekletip çanta mıncıklıyorlardı. MAL görevliler ama ben silahla girecek olsam önkapıdan gireceğim sanki. Hepsi manyak bunların. Neyse sinirimi de attığıma göre gider yemek yerim ben sonra Hayri hocanın iğrenç ötesi maliyet hesapları dersinde Berserk okurum falan. ehehe.

Neyse sağlıcakla kalın gari. öpt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder