günün anlam ve önemi.

Madde1 : 3 gündür Vişneli Cheesecake aşeriyorum. Deli gibi hem de. Her zaman gittiğimiz Keyf'li bi cafe'de 7 TL zaten ev yapımı da değil onlar plastik gibi ıyk yemem yani. Bakındım bakındım ve vazgeçtim nihayetinde. Bugün de dedim eve gideyim de cheesecake yapayım kendime vişneli olmasın varsın. Labneleri aldım beklemedeyim.

Madde2 : Derste Toradora! indirirken yakalandım. Batuhan Hoca pek bir kızdı. Neyse indirdiğim animeyi ona da vermek koşuluyla serbest bırakıldım. Baya heyecanlı dakikalardı. MKV dosyası olmasından dolayı açılmaması beni pek bir sevindirdi. Ehm. Bir de sen flasha al da sonra ben de izlerim dedi.

Madde3 : Çok hareketli günler geçiriyorum. Dersimin 2.yarısını basan Sezin arkadaşımla birlikte Altıgene kaçamak yaptık. İnci'yi de ortak ettik, dedikodunun dibine vurduk. Sonra Erkin bey geldiler. Muhabbete ortak oldular.

Madde4 : Sonra bu Erkin var ya bu Erkin.Evime kadar geldi halbukisim çok pis çiğ köfte hayallerim var idi. Evde parti verecektim kendime. Peki ya şimdi ne yapıyorum erişte ve tavuk soteye mahkum bırakılıyorum. Meh. duy sesimi Erkin Bey!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder