Sevgiliden gelmeyen mesaj!

Sabah oturdum kahvaltı yapıyorum. Mesaj geldi. Sevindim, dedim sevgilim attı sanırım aman da negüzel falan. NERDEEEE!!! Yine havayı koklayan adam hep havayı koklayan adam. Lan benim sevgilim yokken de   aynı kişiler mesaj atıyordu. İşin kötü yanı kıytırık samsung starım ile son atılan mesajlara giderek mesaj atıyorum ben. Aşağıya listeleceğim son mesaj atanları. Azıcık deşifre olacaklar ama önemli değil.
  • Hava Durumu
  • .Teb.
  • Feride x2
  • Nilay x2
  • Turkcell
  • Feride
  • Hava Durumu
  • gnctrkcll
  • Hava Durumu
  • Lacoste
  • Cihan
  • Feride x3
  • Hava Durumu
  • .TEB.
  • Aykut
  • Hamit
  • Erhun
  • Ekin
  • Naz
  • Fikret
  • Swatch
  • Küb
  • Mesut
  • YANKI (evet sonunda sevgilimin mesajına ulaştım. Tarihe bakıyoruz : 30 Nisan )


Buradan çıkaracağımız sonuç yok. Sevgilim benim aramalarımı bekliyor falan. Gıcık oldum sabah beri telefonuma bakıyorum ve ne göreyim reklam kokan hareketler. Neyse onun benimle ilgilenmeyip, her kızın yapmaktan hoşlandığı 10 şey listesinde ilk sırada yer alacak ALIŞ VERİŞ YAPMAK maddesini gerçekleştirmekle meşgul olduğu için buradan saygılarımı sunuyorum.

Ben de bu sırada tezimi kısmen bitirmiş olup Cansu'dan tırsım tırsım tırsmaktan kurtulmuş oluyorum.
Gerçi daha bunun perşembesi var. Aşağıdaki son halini alamamış maketimiz.


3 yorum:

  1. bu ne be tam 6 mesaj atmışım :D

    YanıtlaSil
  2. En çok sen seviyormuşsun beni meğersem <3

    YanıtlaSil
  3. kalbim kocaman benim çok aşırı sevebiliyorum aşırı aşırısı <3

    YanıtlaSil