Buok ve diğerleri

Bugünü yazmazsam ölürdüm.
Kimono day ile birleşen Buok pek bir eğlenceliydi. Hasta ve kırmızı burunlu başarısız cosplay misty olarak dolanıp durdum etrafta çayır çimen otluk falan zaten pek alışık olduğumuz sevdiğimiz şeyler :)
Sabahın köründe bulutlu ve soğuk hava da usul usul gittiğimiz Boğaziçi Üniversitesi ufak bir serinlik ve manzarasından dolayı kıskançlık duyguları oluşturması dışında mükemmeldi.
Öncelikle kimono day olarak toplaşmalarının (çünkü benim bir kimonom yok -_-) fotoğrafını paylaşalım :


Bu güzel toplaşmanın ardından baktım 3-5 kimonosuz alternatif coplayli insanlar var hiç durmadım, hastalığıma aldırmadım gittim giydim misty'mi :D O da şöyle oldu bkz :

Daha sonrasında kuzenimin gelmesi ve Yankı'nın Avengers Frp'sinin bitmesi ile güldük eğlendik çokça. Biraz pokeball ile top tutmaca-atmaca oynadık biraz Kübra'nın fotoğraflarımızı çekmesine izin verdik. Sanırım birlikte ilk fotoğraflarımız da bunlar oluyor ehem ^^, Çok Kawaii gözüküyoruz evet :p



Ve deee Kübra ile fotoğrafımız günün anlam ve önemi adına :p


1 yorum:

  1. Ehehe buldum! ^^
    Çooook cici bi misty idin, ama o gün hasta ve dengesiz, çoook yorgun, kafası dağınık bir sensee olduğumdan sana nami diyen salaklardan biri de bendim. Kafanı bi aşağı indirip kızın şortuna askılarına bak lan, salaklık işte gomen ^^'

    YanıtlaSil