İçimde kalırsa ÖLÜRÜM!

Madde 1: Kusura bakma ama zamane gençliği arasında hala küfretmeyi beceremeyen nadir insanlardan birine ağzı çok bozuk bu kızın demen hoşuma gitmedi. Henüz tanışmamış olsak da ne kadar ön yargılı bir tip olduğunuzu anlamış bulunmaktayım. Bir gün karşılaşmak dileğiyle saygılar efendim.

Madde 2: "Nerd'üm la ben NERD!" nasıl bir kendini betimleme biçimidir. Zorlamanın bu kadarı. Deli gibi öylesin böylesin deniliyor arkamdan da; he ya ben öyleyim diyemedim şimdiye kadar sen gelmişsin öyleyim beeeeen diye yırtınıyorsun, garip.


Madde 3: Açıkçası bilmiyorum "3"ün esrarını ama tahminlerim var. Üzgünüm ama sırf bundan dolayı bazı kararlar aldım. Çarşamba günü çok eğleneceğim bakalım!!!


Madde 4: Üzgünüm efendim ama insanın Türk kız arkadaşı olması demek sanırım biraz daha "onunla ilgilenmek, değer vermek, önemsiz hissettirmemek" gibi şeyler. Şimdi olur da "Emeeeen nasılsa 2 gün sonra yatarım sonra da ayrılırım" mantığı yürümüyor buralar da. He hoş öyle yapanlar var da ben bu devir için fazla mutasıp bir gencim üzgünüm.




Güldük eğlendik de bunlar da içimizde kalmasın diye yazılmış ufak notlar. Olur da lazım olursa bir gün alınıp tekrar tekrar ısıtılacak, sunulacaktır. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder