Final Sendromu

Her dönem finallerde ayrı bir sendrom yaşıyorum evet. Örneğin geçen yıl bu aylarda vi vont nid tu eçççukeyşın (dip: ay yanlış yazmış SALAAAK diyen olursa burada yazar Serdar Ortaç'ın iğrençliğinden dem vuruyor) diye Serdar Ortaç'ın katlettiği şarkıyı söylerken sınav stesini atıp gülme krizine giriyordum.
Bu yıl kış dönemi Marmara Simit'te o kadar oturdum ki kulağımda kulaklık bile olsa aşağıdaki klibi izliyordum. Tanrım o nasıl bir danstır nasıl bi'şeydir.




Bitmedi. Bu yıl vizelerde Demet Akalın'ın Rota şarkısıyla karşılaştım. Hayatımın değiştiği andı o an. Arkadaki dicey artık her kimse ne güzel kafa sallıyordu öyle. Resmen aşık olmuştum (!) Ay bu dediğime ben bile inanmadım bak görüyor musun? Neyse efenim çokacayip bir kafa sallayışı var bu adamın resmen dünyanın ekseniyle aynı hizada gidip geliyor. Hala izlemeyenler için bkz :



Özellikle 0.41 saniyeye dikkatinizi çekmek istiyorum. Daha niceleri vardır elbet ama ben 1 dakika dinlemeye dayanamadım.


Ve bir de Murat isimli herkesin popçu olduğu bu dünyada bir Murat -Bozkılıç-'ın videosu var ki Slipknot geliyor aklıma her izlediğimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder