Bir manda hikayesi

Salı günleri hep staj var. Oktay Duran Matbaa Meslek Lisesi'ne gidip stajyer örtmen oluyoruz. Yine öyle sıkıcı bir günde gerçekleşen en geyik pardon en manda muhabbet anlatmak istedim.

R: Seda senin annen de epeydir kabak tatlısı yapmıyor?
S: Ya nebileyim ki ben öyle oldu valla...
Ben: Bi dakka kabak tatlısı kışın yapılmaz mı onçin yapmıyor olabilir mi???!!
R: Olabilir kabak kışın mı var ki ? Bu arada ayva kış meyvesi mi yaz mı?
Ben: Kış tabi ki sorulur mu bu?
R: Neden o zaman "Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek" diye şarkı var?
Ben: Manda söğüt yapmış diye de!!! Bİ DAKKA MANDA SÖĞÜT MÜ YAPMIŞ !!!!
Y: Manda yavru yapmış söğüt dalına değil miydi o?
Ben: Heh evet Yasemin söyledi işte doğrusunu onu demek istemiştim ben ehm. -_-"
S: Yavru mu? Yuva değil miydi o?
._.


Sonunda konu bir yerde kesildi. Kesinlikle çok sıkılmıştık evet. Saygılar. Görüşürük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder