Yarasa da var yaramasa da...

Dün annemden gelmiş, ohh evime gidip duşumu alacağım miss gibi huzur içinde dizi izleyeceğim düşünürken yine pişmiş tavuğun başına gelmeyen olaylar geldi başıma...

Hayır anlamıyorum beddua mı ettiler, belamı buldum resmen... Üstelik annem ve anneannem bir olup GİTMEEEEĞĞ NOLUUUĞRR KALL BUU GECEE tadında yalvarmalarından sonra GİTCEM DE GİTCEM diyere gittiğim evimde, odama girmem çantalarımı bırakmam ardından çıpır çıpır uçuşan bir varlıkla karşılaştım.

Eheley serçe galiba yavrııım kanadına bişey oldu uçamıyor herhal derken NEÇBİM UÇUYOR LA KAÇAYIM diye odadan çıkıp camı kapatmam bir oldu.
Mutfağa girip la odada bişiy var dedim bizimkilere.
Uçuyor la falan diye anlatırken çok garip oldu ama... Ne acaba UUU YARASA OLMASIN diyince dank etti bende bişiyler. OLM YARASA GİRMİŞ ODAMA! !!1!1 dedim.

Börtü böcek kelebek güve anlarım da YARASA NE LAN...
Neyse girmiş bu hayvan ne yapsak falan derken mal gibi aralık kapıdan deodorant falan sıktık odaya. Tabi terlemiş hayvan onun için...  :(((

Çok korkunçluydu yeminle.
Neyse bi ara gitdik odaya gitti herhal bu diyerek yatağın altında minnak fare gibi bişey. Kabloyla dürttük bu uçmaya biz de koridora kaçışmaya başladık...

KORKUNÇTU LAN !!!

Hala aklıma gelip korkuyorum.

Bir de 2-3 taneymiş sanırım çıkmışlar, son 1 tane kalmıştı o da kendi halinde çıktı...
Yatağı yorganı değiştirdim hemen.. Odayı kolacan ettim bişey yok.
Bir de bende deli cesareti odada yattım.
Millet internette odada yatmayın falan yazmış ben gayet yattım MİSS GİBİ YATAĞĞĞM diyerek..

Neyse demem o ki evinize yarasa girerse camı açın ışığı kapatın gider o.
Işıkta ortamı farklı algılayıp korkuyorlarmış. Yön bulmaları da zayıflıyormuş...


YAZIYI BİTİRMEDEN FOTO EKLEYEYİM DEDİM ARATTIĞIMA BİN PİŞMANIM. İĞRENDİM ÇÜNKÜ. 


2 yorum: