Fail tiramisu

Geçtiğimiz haftasonu tiramisu denemem oldu.

Cuma günü eve yürüyerek geldim. Şaka değil Maslak-Ayazağa son durak arasını yürüdüm. Evet o yokuşu da çıktım. Toplamda 1,5 saat sürmüş... Gerçi Beykent'e kadar bana eşlik ettiği için önce Ali'ye sonra da arayıp yarım saat gevezelik ettiğim X'e teşekkürlerimi borç bilirim ^^,

Eve varmadan A101'e girip ıvır zıvır almaya kalkıştım. Kedidili görünce dayanamadım ve BEN BUNLA BİŞEY YAPARIM Kİİİİ oldum...

Ertesi gün Bender yapmak için X gelecekti bize. Bu arada X diyorum ya sırf ortama gizem katmak için dlajlkdsj meraklanın falan diye.. Neyse efenim X gelinceye kadar ona bahsettiğim kısırı yaptım, yemedi. Zıkkım ye -_- sanki sonraki gelişine kalacak hıh... Bender  malzemelerini alırken labne falan da aldık. Ama çok zeki olduğum için ben tarifi okuma gereksinimi bile duymadım. Sular da kesikmiş zaten yapacak bişey yoktu yani... Baya bir uğraştık falan bir de salaklığımıza bak KREM PEYNİR kullanmışız... Döktük tabi. Ama iyi güldüm ben bu olaya :D Sonra sular gelene kadar kova kestik. Şarjım olmadığı için foto çekemedim. Arada koluma bir adet BENDER çizilmiş bulunuyordu... Acıkınca mantı yapıp yedik...



BITE MY SHINY METAL ASS!

Arkadaşın yemeklerimle pek arasının olmaması ve her nedense yıllardır yaptığım şeyleri onun yanında yapamamı çözemedim ama elim ayağıma dolaşıyor sanırım... Kurabiyeler yanıyor, keklerin jelibonları yapışıyor bonibonları batıyor... Çözemedim arkadaş ben bu işi. Gelelim fail ötesi tiramisuma...

Son olarak işte yumurta,şeker , un falan karıştırdım... X'e de dedimki al şu labneyi karıştır bi...
Salaklık o ya. Sen git ilk harcı ısıtmayı unut... Salağım işte... Sonra da labneyle falan karıştır... Hata yaptığımı fark ettim bu noktada. Dedim tarife bir bakayım... ZBAM!! diye dank edince kafaya insan pes eder değil mi!!

Yok abi ben pes etmedim..
Gittim karıştırdığım şeyi ısıttım ve kendime özgü bi tarif geliştirdim. ÇOKACAYİP OLDU!!!
Yarım paket kedi dili üzerine de döktüm karışımı...
Berbat oldu tabi. Yapamadım !!! Fail ötesi oldum ama yine pes etmedim. Dolaba attım bakalım nasıl olcak diye.
Anca ertesi gün dökmeyi akıl edebildim.
Neyse bakalım bu akşam da bir denemem olacak.. Umarım olur alaam yareebbim inşaalaa sübaneke dinimiz amin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder