Rüzgar Gülü'm


Teoman'dan gidiyorsak, benim için en anlamlı şarkılarından biri...

DİBE VURDUYSAN YA DA HALA DÜŞÜYORSAN... 

Eski bi' arkadaşım vardı.. Sırf manik depresif ruh hallerimden, hatırlamak istemediğim Tutku'nun yaşamından bana böyle seslenmeye başlamıştı, Rüzgar Gülü'm...

Çok saçma değil mi? 
Birisi eski sevgilisini unutmak için DAHA KAÇ VÜCUT GEREKLİ BENİM SENİ UNUTMAMA derken ben dibe vurmaktan falan söz ediyorum...

Özgürlük neden bu kadar önemli, sen insanlarla istediğin gibi takılmak isterken ben niye kendimi sana bağlı hissediyorum. Neden sevgilimmişsin gibi davranıyorum... 
Gerek yok değil mi bunlara. Hiç hem de...

Tüm zaaflarımı sebepleriyle neden anlatıyorum ki sana. 
Kendi zararıma tüm bunlar... 

Eylül ayını sevmiyorum, sonbaharı da sevmiyorum... Çünkü hep hep mükemmel bir mevsimde manik depresifliğimin en depresifliğini yaşadığım zamanlar, dengesiz, güçsüz...

Tek istediğim şey ise sevdiklerim, arkadaşlarım yanımda olsun... Çünkü onlar olmadan ayakta duramayacağımı düşünüyorum.
Off yine saçmalıyorum. Sevgili bunu okuyacak insanlar... Blogu baştan sonra okusanız ara ara depresif ara ara neşe ile yazılmış şeyler bulabilirsiniz. Tek düze bir blog olmadığımın farkındayım. Keşke hep neşe ile yazabilsem :D Üzgünüm bu durum için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder