Ve Asya gitti

Sanırım ilk defa tanıdığım bir insana birden kanım ısındı bilemiyorum ^^
Çok az zaman geçirmişim gibi geliyor lan...
Ve diğerleri... Keşke 2 yıl önce başlasaydı arkadaşlıklarımız...
Bu kadar sevebileceğim insanlar olabileceğini hayal bile edemiyordum sanırım...
Tee bayramda bize gelmeniz, kamplar, sabahlamalar...
Tanrım cidden çok güzeldi hepsi. Uzun uzun anlatmak isterdim aslında ama hep yarım bıraktım yazılarımı...
Sadece bugün mutlu olduğumu iyi ki yanımda olduğunuzu yazmak istiyorum...

KOCAMAN HARFLERLE HEM DE !!

İYİKİ YANIMDASINIZ LAN ♥


Anca bu kadar görünür kılabildim bu fotoğrafı...

Şu sıralar biraz durgunum yine. Şebeklik de yapamadım pek ama :D
Neyse efenim.
500A'da eğlendik biz baya vala bak :p Kıskanın ldjlkasjd

Hatta sonrasında yediğimiz seyyar kokoreç ? kokareç? nasıl yazılıyor bu kelime yahu neyse yedik işte. Kötüydü abi berbattı... Ama yanımdaki insanlar mükemmeldi ♥

Hep buralarda olun...
Seviyorum sizi ♥



*Off yine çok pis duygusala bağladım... *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder