Yine genel bir yazı

Pişmiş tavuk vs ben hikayelerinden birini anlatabilirim bugün...
Haftaiçi hergün olduğu gibi yine minibüs + metro yapacağım işe gitmek için. Cevahir'in karşı merdiveninden aşağı inerek metroya giriş yaptım. Dedim benim akbilim bitmişti galiba az doldurayım şurada. Makineye koydum akbili mal gibi parayı da koydum doldurdum. UYUYORUM. Hayır uyumasam görürürüm orada 10 küsür lira yazdığını. Gittim 10 TL daha attım. Neyse sonuçta kullanılacak. Tam döndüm turnikelere gidiyorum... Duraksadım. 8478935 tane güvenlik görevlisi toplaşmış akbil kontrolü yapıyorlar. Dedim Tutku hiç çaktırma ve ortamdan uzaklaş.
Nedenini açıklayayım bu kış aylarında benim akbil fazla ıslandığından benim de salak salak şu içine yerleştirdiğimiz kapla uğraştığımdan (KENDİME ENGEL OLAMIYORUM -aklıma gelmişken bkz alttaki video-)  soydum ben bu akbilin üzerini. Parçalara ayrılıp koptu. Sadece koca kafamın gözüktüğü bir parça kaldı elimde. Onu da saklıyorum. Hayır daha önce 3 kere akbil kaybettim ben gitsem artık 60 TL mi isterler ne yaparlar bilmiyorum. Cimriyim ben para vereceğime yakalanmayayım diye diğer kapıdan çıkar 10 dk yürür diğer kapıdan girerim. Ki öyle yaptım hehhe...



*Videoyu eklemediğimi 5 saat sonra farkettim*



Bunca uğraş sonunda Mecidiyeköy girişinden güvenli bir giriş yaptım... En alt kata indim ve metro bekliyorum. Yanıma yani yaklaşık 1 metre öteme bir kadın geldi. KENDİMİ BAKMAKTAN ALIKOYAMADIM. Bir insan bu kadar mı itici olur. Resmen güzel olmak için kasmış ama olamamış. Zaten boyu 1.80 falan. Abi öyle hatun mu olur ya *-* Giymiş topukluyu falan... Dur tamamen anlatayım. Ama izninizle ayakkabı ile başlamak istiyorum...
1. Siyah platform topuk ayakkabı...  En az 10 cm...
2. Beyaz üzeri pudra renkli çiçekleri olan dar bir pantolon...
3. Çiçekle aynı renk dar bir bluz...
4. Blazer ceket ama kol kıvrımları siyah beyaz çiçek desenli, desenler pantolondan bağımsız ayrı bişey *-*
5. Saçlar oryel ile açılmış fakat güzel bir renge boyanmamış veya akmış olduğundan berbat bir renkte. Üstelik fön vs bir işlem yapılmamış kırçıl kırçıl keçe gibi bir görünüme sahip...
6. Bunca şeyden sonra makyaj yapmamış bir Sarah J. Parker yüzü...
7. Son olarak 1.80lik boya topuklu giymekten öte bir deri bir kemik insan...

Baktım baktım yüreğim dayanmadı... Pes ettim sonra... Kadın dediğin azıcık bakar kendine yahu. Topuklu giymekle olmuyor bu işler. Gerçi kadın olduğundan şüphe ettim ben azcık.
Neyse kadın dönüp bana baktı. Ama bakışı görmeniz lazım "Hııııh şu kız da bana kıskançlığından bakıyor. Tanrım! Çok Güzelim... " bakışı idi.  Dayanamadım kafamı çevirdim. Metroya bindim. Dibimde durdu. Hayır dibimde durması zerre umrumda değil çünkü ben müzik dinliyorum kendi halimdeyim. Ama bu tecavüz edecekmiş tavrı beni benden aldı. Hayır eminim artık karşımdaki kadın değil. Olmaya çalışmış olmamış o tip ne yahu...

Neyse sonuç olarak ben ki kendini dünyanın en paspal hisseden insanı... Değilmişim lan. En azından fail değilim. Bi tarzım var paspalım falan ama o kadar da değil hani...
Bir de sanırım dünyanın en süslü insanı ile çıkıyorum djahkdlk. Bir gün bana git bi süslen git bi makyaj yap diyecek gibime gelmiyor değil. Adam süslü ne yapalım. O değil de... Sabahları onun sesini duymak çok şeker. Ay neyse yine aptal aşık moduna döndüm. Gidiyorum ben...

Bişeyler olursa yazarım :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder