Bö!

Aslında yazacağım çok şey var gibi. Ama kelimelere dökemeyeceğimi hissediyorum. Bu yüzden fazla ayrıntı şeyetmeyeceğim.

Çalışmaktan biraz sıkıldım galiba. Çünkü kendime vakit ayıramıyorum artık. Haftasonlarım bile dolu olabiliyor. Pazar gününü kendime tatil ilan edip yatayım dedim. Dün zaten deli gibi yorulmuştum. 12ye kadar uyudum falan... Neyse kahvaltısı falan derken yine geldim pc başına 3 el LOL atıp çıldırdım. Daha da APC oynarsam diye küfürler ettim. Neden çünkü oynayamıyorum. Sona ile sup olayım ben hep başka bişey olmaz. OP SONA'yım çünkü ölmüyorum falan kill çalıyorum djkasasd baya iyiyim yani dkjaskldjkalsdj

Bu arada sevgilim hala beni aramıyor her gelen mesaja ondan diye heveslenip kalıyorum öyle. Bana öküz demesini biliyorsunda insan bi önemser lan yemin ediyorum habersiz bırakıyorsun beni bu ne !!! Sonra ben kuzeninin çocuğunun doğum gününde olduğuna inanmalıyım. Nasıl inanayım lan mesajlarıma bile tepki vermiyorsun. Hangi kızlarlasın lan çabuk cevap ver? sajlkd Elif mi kim o yanındaki hı?  akhdklasj SÖYLEE KOONUUŞŞ djklajdl :D

Neyse uzatmayayım gidip dün keşfettiğimiz 2 broke girl'ü izleyeyim. İyidir izle falan derseniz şey edin. Ben baya sevdim gibi şimdilik 2 sezonu bitirip yorumları yazarım gari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder