Kontakt 3 adına ufak yazı




İlk gün elbisemi yetiştiremediğimden geç gelip sadece yarışmanın bir kısmını izlemiş olduğumdan bir çok insan tarafından NEDEN YOKTUN tepkisiyle karşılaştım burdan bildiriyorum "Kostüm yetişmedi uyumadım sabah da geç kalktım, k3'e de geç geldim".

Hangi karakteri yaptığımı anlamadı birçok kişi sorunda değil zaten ben eğlendim baya ^^ Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı gördüm falan.


Bir de gerçek hayatta hiç tanışmayıp sadece LOL oynadığım insanlarla tanıştım. Gelin görün ki isim hafızam pek kuvvetli olmadığından Çağrı'yı "Çağlar mı o da kim" diye tepkiyle karşılamış. "Ömer mi hangi Ömer" demiş olabilirim. Ve evet sanırım hiç facebooktan fotoğraflarınızı kurcalamamışım beyin durdu orada bi an işte.


Gün boyunca herşey güzeldi bence. 20 dakika Street Fighter oynayıp birinde bile yenilmedim arkadaş. Yok yenildim bir round sadece akldjskladj centilmenlik yaptım bıraktım o yüzden o da djkahksdh :D


Birazda ufak sorunları yazayım. Yer falan hiç dert etmiyorum bak. Havasız falanmış o da umrumda değil. Ama O MERDİVEN VAR YA O MERDİVEN.... ömrümden ömür götürdü arkadaş o nedir öyle...

Neyse herşey güzeldi bence herkesin ellerine sağlık.

Az biraz daha fotoğrafım olaydı daha güzeldi ama bakalım işte ^^ Olmadı İlkbahar şenliğine kalır ^^



Bu arada fotoğrafların geri kalanı; az ve öz de olsa bana ulaştıkça burada olacaktır : Jounetsu Cosplay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder