Oyun Günü

Saat 1 de uyandım ve napsam lan derken kendimi sucuklu omlet yaparken buldum. Evet şuan bir fotoğraf bile koyamayacağım ama yaptım bişeyler işte. Neyse kalktım Orçun kazağımla bereber ( bi ara hatırlatın ekleyeyim buraya fotoğrafını) salına salına odama geçtim. Açtım bilgisayarı mis gibi oyun oyanayacağım diye. Önce rutin işleri yaptım mail falan atmam gerekiyordu 3-5 yere onları hallettim sonra tam oyunu açacağım PIT elektrikler gitmesin mi?  Sinir oldum evde de yapacak bir şey yok abi tek başına. 15-20 dk geçti, geldi elektrik. Orçun kılıklı ben gittim oturdum bilgisayarıma açtım DUNGEON DEFENDERS'ı açamaz olaydım, saat 5 olmuş kapı ziliyle kendime geldim. Böyle şeker oyun yok. Çok sevdim çok beğendim ihihi.


Annemin çaldığı kapı ile kendime geldikten sonra bu kez de Sims Social oynamaya başladım. 1 saat neyin de onu oynadım şimdi de burada şunları yazıyorum işte. Birazdan yine DD'ye döneceğim ^^,

Sözde bugün oturup Code Geass'ı bitirecek, geçen gün son 20 dakikasına bakamadığım Submarine'i tamamlayacak idim. Hatta ve hatta 2.kez Sezin ve İlhan ile Dali'ye gidecektim ama nerrrrdeee? Birileri beni çağırmayı unuttuğundan bende oturdum saatlerdir oyun oynuyorum. Neyse onlar gezedursunlar bende oyunuma döneyim neticede ilk defa oynadığın oyun 2. kez gideceğim Dali'den daha zevkli her ne kadar bir Dali sever olsam da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder