4,5 yıl okuyacak olmak

Evvet sevgili izleyenler ( ehh okuyanlar ya ne izlemesi. hoş birazdan video da izleyeceksiniz ama neyse.),
aslında nasıl başlasam bilemiyorum. Neyse sabah ders kaydıydı onay işlemişydi hocanın yanına gittim. Bilenler bilmeyenler vardır 2 dersim çakışmakta olup birini 5. seneye devretmek durumundaydım. Her ne kadar tembel bir öğrenci olsam da 5. sene dediler mi akan sular duruyor. İsyan ettim olmaz dedim Timur Hocaya yalvardım dedim yapmayın etmeyin nolur ben 5.sene çalışacağım nasıl 6 saatlik ders için okula geleyim (yazar burada ikna gücünü kullanıyor. Yoksa dediklerinde gıdım gerçeklik payı yok.). Herbişiyi denedim olmadı lan. Nasıl üzüldüm böyle içime bişiyler oldu, 2 günde ağrı kesici müptelası oldum paso ağrı kesici içiyordum.

Gün oldu hayroldu veee 2 dersi aynı anda alabildim. Aslında bu mantık dışı tabi. Olm düşünsene 2 ders de aynı anda olmamın tek mümkünatı klonlama yöntemi. Ya da dünyanın bir ucundan aslında senin ikizin vardı ve evlatlık verilmişti denebilir. Pat diye dibimde biten ikizi kötü olan derse(Üretim Organizasyonu), kendimi de en azından çoook hızlı interneti olan maclerin bulunduğu atölyedeki 6 saatlik dersime(Görüntü İşleme Tekn) atayabilirdim.

Gelelim asıl konuya annemin baktığı son falda dediğine göre bir şey için ağlayıncaya kadar sevinecekmişim. Bir de 2 tane talibim varmış. Öyle fal meraklısı insan değilim. Hoş can sıkıntısından BUNU DA YAPTIM demek için fal baktırdım yeminlen. Neyse talip falan dedi mutlu olcan dedi. Dedim oh hayatımda bişeyler değişiyor başımı yaslayacağım birileri olacağk(yazar burada yalnızlığından yakınırken çok romantikleştiğini farkeder.) yaşasın yupii heyo falan diye midemde kelebekler uçuşurken bi bok olmayacağını farkettim. Evet biliyorum çünkü yalnızım abi her anlamda. Tatil boyunca evden çıkmayan kimseyle konuşmayan biriyim bildiğin, aday adayı bile yokken beklenti niye bilemedim. Hep bilinçaltı oyunları bunlar. Hayır inansam böyle hayaller arasında kaybolup gideceğim.

Ne diyordum ben? Heh bu falda çıkan sevinmelikimsi meğersem 4,5 yılda okulu bitireceğim haberiymiş. Önemsizmiş yani. Neyse işte neticede tembellik etmezsem adam gibi bitireceğim okulu sonra da artık GSF mi yaparım Tasarım Yükseklisansı mı düşünürüz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder