Where is my phone, b*tch!

Başlık tamamen son günlerde kendimi Breaking Bad'e fazla kaptırmış olmamdan kaynaklanıyor. Yoksa anlatacağım konu Pinkman'ın WHERES MY MONEY BITCH! demesi değil.

Konumuza dönmemiz gerekirse dün cep telefonumu erkek arkadaşımın cebinde unuttum. Motorda düşecek bu diyerek elimden kaptı. Beni eve bıraktıktan sonra da vınn Kadıköy'e... Tabi ben telefonumun eksikliğini 10 dk sonra fark ettim ve annemin telefonundan kendimi ve onu aramaya başladım.
Cevap gelmeyince yapabileceklerimi düşündüm ve Google'a Where is my phone b*tch? yazdım. Şaka bir yana Google'ın telefonum nerede uygulaması gayet başarılı. Cihaz yöneticisi kısmından kolayca ulaşabileceğiniz, cihazınızın konumunu görüp kitleyebileceğiniz bir uygulama.
Yalnız bazı olumsuz yanları var, bunlardan biri telefonunuz internete bağlı değilse konumunu bulamıyor olması. Diğer kötü yanı da belki sadece benim başıma gelen telefonu kitleyip şifrelememe rağmen kapatıp açıldığı için telefonun kitlenmiş olduğunu algılayamaması...

Sonuç olarak ben telefonumun nerelere gittiğini bir şekilde gördüm. Bunu yaşamış olmak da olası bir kayıp durumunda ne yapmam gerektiğini gösterdi.
Gerçi siz siz olun yine IMEI numarasını bir yere not edin. Olur da telefonunuz kaybolursa polis  IMEI numarası ile telefon konumunu kolayca bulabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder