Baharatlı Cheesecake

Hayır başlık sizi yanıltmasın, bu bir tarif postu değil. Ama neden olmasın, belki gelecekte bir tarif postuna dönüşebilir. Büyüyünce o da bir tarif olabilir, şirinleri görebilir.

Her neyse bahsetmek istediğim konu haftasonu bir arkadaşın doğum günü bahanesi ile buraya girdik. Anlattığına göre önceki yıllarda annesinin doğum günü için gelmiş ve şirin bulmuş. Bizi de aldığı gibi oraya götürdü. Bahanemiz doğum günü oluduğu için tatlı yiyip tatlı konuşacaktık.



Bu şirin mekanın pazar akşamı olmasından dolayı tüm bahçesi doluydu, Biz de içeride sakin bir yere oturma fırsatı bulduk. İçeride bir sürü antika eşya vardı, bizimle ilgilenen bey ( bu kadar kibar yazarken adam diyesim gelmedi ) de komiklikler şakalar yapıp durdu sağolsun.



Menü de garip olan bir şeyler görünce dayanamayan ben, "yediniz mi bundan" diye sora sora "BAHARATLI CHEESECAKE istiyorum!!11" dedim. Tadını tam anlatamayacağım ama içinde tarçın ve Laz Böreği gibi karabiber olduğunu keşfedebildim. Fırsat bulduğunuzda gidip denemelisiniz. Açıkçası ben fırsat bulursam evde yapmayı da denemek istiyorum. Bakalım. Zaman bulursak :3


Mekan Bilgileri : TIK tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder