Çizgi filmlerden fırladık!



Cosplay Türkiye'nin, Kanal D’nin Cosplay üzerine bir haber yapma teklifi üzerine, İstanbul’da cosplay çalışmaları yapan kişiler ile Kadıköy’de toplanılmıştı. Durumdan haberdar olan ben, çalışma saatlerimin uygun olmamasından katılamamıştım. Haberin yayınlandığı saatte evde olmamama rağmen, sayfamdan atılan mesaj ile videoda benimde olduğumu öğrendim. Bundan tam 2 yıl önce Mercenary Katarina ile katıldığım Riot Etkinliğinde çekilmiş video ile bende videodayım. Açıkçası görünce mutlu oldum. Cosplaye çeşitli sebeplerle ara vermiştim ve yeniden bir kostüm hazırlama heyecanını hissedemiyordum. Bu video bunu kazanmamı sağladı.

En yakın tarihteki etkinlik haftaya Mimar Sinan Üniversitesi'nde; GFA ( 
https://www.facebook.com/events/421895864654903 ) için detaylı yazıyı bekleyin :3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder