Unagi vs Hawaian Pizza

Pazartesi günü gittiğim bir yerden bahsetmek istiyorum.
5 yıllık Kadıköylü olan biri olarak defalarca önünden geçtiğim fakat gitmediğim şirincecik müthiş pizzaları olan bir yer burası : BEPPE PIZZA.




Menüsünde normal pizzaların dışında SIRADIŞI PİZZALAR diye bir kategori bulunmakta. Oldukça eğlenceli seçenekler mevcut. Yeni şeyler denemekten kaçınmayanlar için inanılmaz güzel. Şahsen pazar günü mide ağrısından ölmeme rağmen Hawaian pizzaalmaktan çekinmedim. Mozerella, jambon ve ananastan oluşuyor. Açıkçası beklediğimden kat kat güzeldi. Ananasın yemeğe ne kadar yakıştığını birkez daha görmüş oldum.

Beni burayla tanıştıran kişiye gerçekten büyük bir teşekkür borçluyum aslında ^^, Kendisinin tercihi unagi yani yılan balıklı pizza olmuştu, sade bir seçim ama wasabi sosunun güzelliği, yılan balığı ile birleşince inanılmaz olmuştu. Birçok insan pizzada deniz ürünlerinden hoşlanmıyor ama Unagi pizza için söyleyebileceğim bir gerçek var ki o da eğer uzakdoğu mutfağını seviyorsanız, wasabiye karşı bir antipatiniz yoksa kesinlikle deneyin. SEVECEKSİNİZ ♥

İnternet sayfasını şuraya bırakıyorum : http://www.beppe.com.tr/

Hemen altına da Mekanist yorumlarını : http://www.mekanist.net/istanbul/restoran/beppe-pizzeria

Bir sonraki gidişimde yine SIRADIŞI SEÇİMLER yapacağım sanırım. Siz de deneyin :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder