Hoppo'lu Cupcake



Selamlar efenim, son yaptığım tarifi paylaşmaya geldim. Hala eklemek isteyip ekleyemediğim tarifler olsa da şunu şuraya bırakmakta fayda var...

Kekimiz oldukça basit bir kek. 

3 yumurta
1 + 1/4 çay bardağı toz şeker

İyice çırptıktan sonra;
2 tepeleme çorba kaşığı yoğurt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un...

Ekliyor ve karıştırıyoruz, ben son dakika da KAKAOLU OLSUUUN :3 diyince en son koydum siz keyfinize göre kakaoyu un ile birlikte koyabilir ya da koymayabilirsiniz.

Tüm karışımı hazırladıktan sonra fırınımızı açıp 180 dereceye ayarlıyor kaplarımıza da Ozmo Hoppo'dan birer tane koyuyoruz. Üzerine kek hamurumuzu döküyoruz... SONRA DA FIRINA ATIYORUZ ♥


Gördüğünüz gibi suflemsi bir kabarma oluştu benim keklerimde ^^,

Üzerlerine ;
1 paket krem şanti
1 çay bardağı süt
ile çırparak hazırladığım krem şantilerden ve havyarımsı pasta süslerinden ekledim.


Minnak cupcakelerim yüzünden ofiste 1. cupcake savaşları başladı :3  


AFİYET OLSUN !



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder