Bu Kasım daha bir baska olacak gibi...

Facebook hesabımı kapattım. Kafam o kadar rahat ki, buradan da yazayım bunun amacı daha fazla ilgi çekmek ya da "ayyh çok ilgileniyor insanlar benleee .s.s" olayı değil.
Sadece istemsiz olarak insanları stalkladığımı düşünmem ve bu durumdan rahatsız olmam sebebiyle kapattım.
Uzun süre düşünme süreci geçirdim ve birden kesin bir kararda bulundum.
Cidden mutlu ve huzurluyum.

Bazı şeylerden sonra özellikle şu 2 haftalık aradan sonra güzel ve yeni sayfa açtığımı düşünüyorum.
Bazı şeyler zorlamaya gelmiyormuş gerçekten, olmayacakmış ve sadece benim aptal hırsım yüzünden devam ediyormuş. Kaybetmeyi kendine yediremeyen Tutku'nun kötü özelliklerinden biri daha işte.

Her neyse.
Geçen haftadan beri mi? Yok yok bir 10 günü vardır. Temiz ve yepyeni bir hayat beni bekliyor...
Mutlu olur muyum ilerde bilmiyorum. Ufak tefek beklentilerim var sadece... Sadece... ya da her neyse yazmasam da olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder