Baileys Tiramisu

Bir de tarif gireyim güzel olsun :D Diğer yazılar gözden kaybolsun ehe. :3

Şimdik efendim olay şu; çok acil olarak değil de çabuk çabuk yapılması gerekiyor. Bu yüzden her adımın fotoğrafını çekemedim üzgünüm. Ama tam olarak anlatmaya çalışacağım...

2 su bardağı süt
2 yumurta sarısı
2 tepeleme çorba kaşığı un
1,5 çay bardağı şeker
1 paket vanilya
+
250 gr Labne

Alıp tencere içine koyuyuyoruz. Karıştırarak orta ateşte pişiriyoruz. Puding kıvamına gelinceye kadar karıştırmaya devam ediyoruz. Tam kaynamadan yani üzerinde baloncuklar oluşmadan mikser ile yaklaşık 3 dakika çırpıyoruz...
Muhallebi kıvamında ocaktan alıp Ayrı kapta çırptığımız labne peynirini katıyoruz ve yine mikserle şöyle güzelce çırpıyoruz...

1 paket kedidili.

Kedidili  bisküvilerini ıslatmak için kahve karışımı yapacağız şimdi. Benim kullandığım kaptaki kedidillerini ıslatmak için tam yetiyor. Ama sizin kabınızı falan bilmediğim için yorum yapamıyorum.

1 su bardağı kaynar su
2 çorba kaşığı nescafe
2 çorba kaşığı şeker
2 çorba kaşığı süt
3 çorba kaşığı baileys

Yukarıdaki karışımı bir kaseye koyup karıştırıyoruz. Daha sonra kedidillerini tane tane içine batırıp çıkartıyoruz.

Tiramisumuzu yapacağımız kaba dipdibe yerleştiriyoruz. Üzerine kremamızın yarısını döküyoruz. Üzerine tekrar ıslatarak kedidili sırası koyuyoruz. Ve kana kremamızı da döküp, kakao ile kapladıktan sonra bitiyor tiramisumuz. Afiyetle yiyebilirsiniz artık ^^




Son notlar :
Kedidili bisküvisini a101'de bulabilisiniz.
Tiramisuyu yaptıktan sonra streç film ile kaplayıp dolaba koyarsanız daha bir güzel oluyor diyorlar, bilemedim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder