Sevgili Günlük!

Hayatım şu sıralar berbat. Hatta vizeler gelmeseydi iyiydi denebilir. Her şey onlardan sonra başladı.
Açık ve ne söylemek gerekirse çalışmam lazım ve acayip tırsıyorum. Öncelikle ben çalışabilecek bir insan mıyım emin değilim.
Sanırım babam yine işsiz. Bu ay akbil parasından öte 10 kuruş vermedi. Annem nasılsa 3 aylığını alıyor diye umursamadı belki de. Düzensiz ve saçma bi' aile yapım var. Ve bunları konuşacak kimsem olmadığı için yazayım dedim. 4 gün daha sefillerdeyim. Nasıl idare edeceğime dair en ufak bi' fikrim yok. gelen 260 tl ile Megadeth'e bilet almayı düşünen ben sonrasında ne yapacağını düşünen yine ben. Yazın stajım var. Okulumu da bitirmeliyim ve aynı zamanda bi yerlerden para kazanmaya başlamalıyım yoksa KYK kredisinin kesildiğini hayal bile edemiyorum. Etmek istemiyorum ya da olm zaten şu durumda 5 -10 kuruş vermeyen ailemden nasıl para isteyeceğim. Kuzu kuzu çalışmam lazım. Çok düşündüm yarı zamanlı herhangi bir yere gireyim falan dedim ama olmaz yapamam ben. Düşünsene x mağazasında çalışıyorsun ve arkadaşın geliyor. Bu yükü kaldıramam lan. Grafiker olsam beynimi uyuşturmuş gibi olacağım düşün düşün dur. Mesleğimden soğudum zaten şu 2 yılda.
Neyse okulu bitiremiyorum başka bi bok da yapamıyorum hayatımda tek düzgün giden şey 1 haftalık taze mi taze ilişkim sanırım. Başka da bişey yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder