Merhaba sevgilim;

Sana bi' şirinlik yapmak istedim. Biliyorum ki bunları okuduğunda ya çok uzakta olacaksın ya da gelmiş olacaksın. Bilemedim. Tek bildiğim daha sen gitmeden seni çok özlediğim.

Neredeyse her günümüzü birlikte geçirdikten sonra 2+7 gün beklemek pek kolay olmayacak.

19-04-2012


Merhaba sevgilim,
Bugün hayatımda geçirdiğim en yaramaz günü yaşadım. Biliyorum ki yine bir tartışma konusu olacak bu - belki -  emin olamadım. Seni seviyorum. Ve biliyorum ki 7 günlük aradan sonra hala sevmeye devam edeceğim. Şu an kafam hala güzel olabilir. Ama bu yaptığım şeyler konsunda değişkenlik göstereceğim anlamına gelmiyor.
Az önce de yazdım ama yetmedi. Seni hala seviyorum, seveceğim. Annem istediği kadar azarlasın, istediği kadar "Hayatını başkaları yönlendirmesin" desin. Yine de seviyorum. Şimdiye kadar hiç olmadığım kadar mutluyum. Belki hiç olmadığım kadar çocuk hiç olmadığım kadar şapşalım ama seviyorum. Böyle hayat daha güzel.
Neyse ben az biraz Street Fighter oynayıp klavye kıracağım. Her ne kadar bana senden önce de oyun oynadığıma inanmasan da ( beceriksiz olmamı bu cümleye dahil etmiyorum ) neyse annem de gelip lafını sokup gitti. Daha da bi sinirlendim. Klavye kırmak ow yea der ve giderim.

21-04-2012


-Yanlışlıkla YAYINLA butonunun gazabına uğranılan blog yazısı. Sürpriz olacağdı lannnnn! -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder