Geçen biri öyle demişti.

Yahu geçen biri bana "attention whore" gibi takılmaktan vazgeç demişti de. Yok lan öyle değilim ben demiştim.
Ders çalışmaya çalışıyordum. Malum öyle durumlarda kafaya 920842 tane şey takılır konsantrasyonun bozulur ve çalışamazsın. Aynısı oldu. Neyse efenim diyeceğim odur ki; Son günlerde yaptığım şımarıklıkları biri çok güzel özetlemiş.
bunun bir de sarhoşluğu bahane edip herkes benim derdimi dinlesin, evime götürsün , koluma girsin yaşlarımı silsin, saçmalıklarıma gülsün versiyonu vardır ki özellikle doğum günü vs gibi özel kutlama günlerinde azıtır. rol çalmak için her şeyi yapar. gıcık eder. özenle ilgi göstermeyip uzak durmalı, sahte gözyaşlarına prim yaptırılmamalıdır.
 Tanrım dedim ne yapmışım ben. Tamamıyla bilinçsizlikten öte gelen, gerçek Tutku'nun yapmayacağı şımarıklıklar vs. Şunu gördüm ya dedim kesin beni tanıyan biri yazdı galiba kendine çekidüzen versin diye.

An itibari ile gidip twitter olsun, tumblr olsun, facebook olsun hesaplarımı kapatıp oturup ağlayacağım. NAPMIŞIM LAN BEN !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder